کد مطلب: 

205722

تئوری‌های روابط عمومی تجاری باید در مجموعه‌ی شرکت مخابرات جاری شود

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه تامین منافع کارکنان، مشتریان و سهامداران از اولویت های روابط عمومی است، گفـت: نگاه روابط عمومی، در همه ابعاد یک نگاه تجاری است و لازمه تحقق آن، در همه ابعاد توجه به ذی نفعان در شرکت مخابرات ایران است.
تئوری‌های روابط عمومی تجاری باید در مجموعه‌ی شرکت مخابرات جاری شود

به گزارش سیتنا، مهندس محمدرضا بیدخام در پنجمین جشنواره روابط عمومی های برتر کشور، با بیان اینکه شاخص های متعددی به تمام استان ها در بخش های ارتباطات بیرونی، درون سازمانی، کارشناسان و مدیران روابط عمومی و مدیران منطقه برتر و فعال در حوزه روابط عمومی ابلاغ شده است، گفـت: «در سالی که گذشت فعالیت های زیادی در کمپین های تجاری، در بخش محتوا و اطلاع رسانی داشته ایم.»

وی اضافه کرد: در بحث فرهنگ ره نگاشت، همچنان جای فعالیت بیشتری وجود دارد. در مورد نظرسنجی، مدل خبری بر اساس استانداردهای بین المللی تهیه شده که در بحث مسئولیت های اجتماعی بر اساس مدل 26000 فعالیت های مناسبی انجام شده است.

بیدخام، فعالیت های رسانه ای مخابرات ایران در بحث مدیریت افکار رسانه ای و پاسخگویی را ، با توجه به هجمه های مختلف به شرکت، مناسب ارزیابی کرد و افزود: در جشنواره پنجم که با حضور مدیران ارشد مجموعه مخابرات ایران و همچنین مسئولین و کارشناسان برگزیده روابط عمومی های مخابرات مناطق سراسر کشور برگزار می شود، مستندات ارسالی و کارکرد یک سال اخیر روابط عمومی های مناطق سراسر کشور بر اساس مدل (race) ارزیابی و درجه بندی می شود.

وی افزود: «اگر ندانیم نیاز مشتری چه چیزی است، نمی توانیم آن را کامل به حوزه تجاری و مشتریان انتقال دهیم. بنابراین تئوری های مختلف حوزه روابط عمومی تجاری باید در شرکت جاری شود و در این راه استفاده از مجاری و کانال های تبلیغاتی به روز الزامی است.»

بیدخام گفت: تسلط حوزه روابط عمومی به قوانین نهادهای بالادستی و رگولاتوری، از همیشه ضروری تر به نظر می رسد و مهم ترین مسئله در این خصوص، دانش افزایی در روابط عمومی در حوزه قوانین و مقررات است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-12-28 14:34

افزودن دیدگاه جدید