کد مطلب: 

205649

آغاز فعالیت کارگروه توسعه و حمایت از کسب و کارها و ایده‌های خلاقانه

کارگروه توسعه و حمایت از کسب و کارها و ایده های خلاقانه در ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی و فناوری شکل گرفت.
آغاز فعالیت کارگروه توسعه و حمایت از کسب و کارها و ایده‌های خلاقانه

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، این کارگروه که با هدف تسهیل گری کسب و کارهای نوپا، حمایت از استارتاپ‌ها، رفع موانع حقوقی شرکت‌ها و حمایت از ایده های نو در کسب و کار شکل گرفته است، اولین جلسه‌ی خود را در خصوص برنامه ریزی و چشم انداز فعالیت‌های کارگروه با حضور تنی چند از فعالان این بخش و نمایندگان نهادهای مسوول صبح امروز در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تشکیل داد.

در این جلسه همچنین محورهایی نظیر، مقررات زدایی و تقلیل مجوزهای متعدد برای فعالیت کسب و کارهای نوپا، پیشنهاد شکل گیری انجمن صنفی حقوقی کسب و کارهای اینترنتی میان شرکت‌ها، تجزیه و تحلیل آرای متفاوت صادر شده برای این کسب و کارها و بررسی وضعیت فعالیت نهادهای متولی این کسب و کارها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بعد از استماع نظر اعضای کارگروه، نماینده‌ی ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی قول مساعد در خصوص هر نوع حمایت قانونی برای پیشبرد اهداف این کارگروه و بکارگیری همه توان ستاد در جهت حمایت و تسهیل گیری فعالیت این کسب و کارها را مطرح کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-12-25 15:53

افزودن دیدگاه جدید