کد مطلب: 

205534
سخنگوی شرکت مخابرات ایران، اعلام کرد:

ضرورت کاهش مدت زمان مکالمه در شرایط بحرانی/ افزایش تعداد کانال‌های ارتباطی تهران در حوزه‌ی تلفن ثابت و همراه

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران به مردم توصیه کرد که برای مدیریت بهتر شبکه‌ی ارتباطی در مواقع بحرانی، طول مدت زمان مکالمه خود را کاهش داده و حتی المقدور از تماس های غیرضرور خودداری کنند.
ضرورت کاهش مدت زمان مکالمه در شرایط بحرانی/ افزایش تعداد کانال‌های ارتباطی در حوزه‌ی تلفن ثابت و همراه

مهندس "محمدرضا بیدخام" در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا با بیان اینکه زلزله‌ی دیشب که تهران را لرزاند خوشبختانه اختلالی را در شبکه‌ی تلفن ثابت و همراه به وجود نیاورد، گفت: همه‌ی سیستم‌های مخابراتی نرمال بوده و با تمام ظرفیت، پاسخگوی مردم است و مشکلی نداشتیم.

وی افزود: البته با توجه به ترافیک بالا در بعضی نقاط، با اختلالات لحظه‌ای مواجه بودیم که برطرف شد.

بیدخام در عین حال بیان کرد: در مواقع بحرانی، از مردم خواهش می کنیم مدت زمان مکالمه را کاهش دهند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، درباره‌ی تمهیدات و برنامه‌های مخابرات برای مدیریت بحران، توضیح داد: تعداد کانال‌های ارتباطی در حوزه‌ی تلفن ثابت و همراه را افزایش دادیم و این اقدام ادامه دار است که در مواقع بحران اختلالات به حداقل برسد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-12-21 15:20

افزودن دیدگاه جدید