کد مطلب: 

205322
سخنگوی شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگو با سیتنا:

محاسبه‌ی مصرف منصفانه‌ی اینترنت داخلی و بین‌الملل مخابرات، دو به یک است / ارائه‌ی سرویس‌های ارزش افزوده از اولویت‎های مخابرات است

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، گفت: در قالب تعرفه‌های جدید اینترنت اگر مشتریان تنها اقدام به استفاده از ترافیک داخلی کرده باشند، دقیقا حجم منصفانه یا FUP قابل استفاده است.
محاسبه‌ی مصرف منصفانه‌ی اینترنت داخلی و بین‌الملل مخابرات، دو به یک است / ارائه‌ی سرویس‌های ارزش افزوده از اولویت‎های مخابرات است

مهندس "محمدرضا بیدخام" سخنگوی شرکت مخابرات ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون تاثیر ارائه‌ی اینترنت ثابت شرکت مخابرات در قالب جداول تعرفه‌ای جدید بر درآمد این شرکت، گفت: ما همسو با مصوبه‌ی 266 سازمان تنظیم مقررات در خصوص اعمال تعرفه‌های جدید، تعرفه‌ی سرویس‌های موجود را تغییر دادیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، اظهار کرد: با توجه به تغییر وضعیت احتمالی تعدادی از مشتریان قدیمی و میزان جذب مشتریان جدید، در خصوص اثرگذاری مثبت یا منفی تعرفه‌های موجود در حال بررسی هستیم.

بیدخام همچنین در رابطه با تفکیک ترافیک بین الملل از داخل، خاطرنشان کرد: اگر مشتریان تنها اقدام به استفاده از ترافیک داخلی کرده باشند، دقیقا حجم منصفانه یا FUP قابل استفاده است.

وی ادامه داد: اما اگر کاربران صرفا از ترافیک بین الملل استفاده کرده باشند، نصف حجم منصفانه یا FUP قابل استفاده است و اگر به صورت ترتیبی باشد، نسبت دو به یک است و دو به معنای داخلی و یک به معنای بین الملل محاسبه می‌شود.

بیدخام در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار سیتنا مبنی بر تاکیدات وزیر ارتباطات بر اینکه در حوزه‌ی تلفن ثابت به نسبت تلفن همراه، زمینه‌ی رشد بالایی وجود دارد، لذا چه زمینه‌هایی را برای توسعه‌ی بازار در این بخش مد نظر دارید؟ گفت: فراگیر کردن همه‌ی سرویس‌های مخابراتی چه در بحث تلفن همراه و چه در بحث تلفن ثابت از اولویت‌های شرکت مخابرات ایران است.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران، ادامه داد: ارائه‌ی سرویس‌های ارزش افزوده با توجه به نیاز مشتریان و توجه به کیفیت ارائه شده و خدمات پس از فروش، از اولویت‎های این شرکت می باشد.  

سخنگوی شرکت مخابرات افزود: شرکت مخابرات ایران در حال حاضر در تمامی نقاط و مناطق کشور به صورت فراگیر اقدام به ارائه‌ی سرویس‌های مختلف چه در بخش voice و چه در بخش دیتا بر اساس تعرفه های مصوب سازمان تنظیم مقررات می‌کند.

وی همچنین در چارچوب مسئولیت‌های اجتماعی مخابرات، اشاره کرد: علاوه بر ارائه‌ی سرویس‌های مخابراتی، در قالب مدل 26 هزار، اقدام به ارائه‌ی خدمات مختلف به بنیادهای خیریه، بازسازی مدارس و سایر موارد مرتبط می‌کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-12-12 13:13

دیدگاه‌ها

تصویر Mohsen
فعلا که مخابرات نسبت 4 به 1 رو رعایت ( تحمیل) کرده
ارسال شده توسط Mohsen در 22 تير 98 - 15:56

افزودن دیدگاه جدید