کد مطلب: 

205276

معرفی مهمترین پروژه ها در مسیر ره نگاشت تحول شرکت مخابرات ایران

مجری طرح توسعه فناوری اطلاعات در آیین افتتاح پروژه های IT گفت: از پروژه های فناوری اطلاعات به منظور همگرایی و تبدیل به یک شرکت تمام IT تا پایان سال 1400 رونمایی می شود.
معرفی مهمترین پروژه ها در مسیر ره نگاشت تحول شرکت مخابرات ایران

به گزارش سیتنا، مدیر امور فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران، افزود: پروژه های فناوری اطلاعات، در قالب 6 گروه پروژه های مرتبط با بستر تامین محتوا، مرتبط با سیستم های مدیریت زیرساخت، مرتبط با سیستم مالی و صورت حساب، پروژه های زیرساخت کشوری و سیستم های سازمانی دسته بندی می شود.

مهندس ملک جعفریان با اشاره به تشکیل معاونت فناوری اطلاعات در شرکت مخابرات ایران گفت : این معاونت در قالب 7 اداره کل و 40 ادره زیر مجموعه تشکیل خواهد شد و بر اساس مدل عملیاتی تمام قابلیت های مورد نیاز در حوزه فناوری اطلاعات راپوشش می دهد.

وی همچنین با تشریح پروژه ستاره دیجیتال افزود: با اجرای این پروژه شرکت مخابرات ایران به یک شرکت هوشمند دیجیتال تبدیل خواهد شد.

ملک جعفریان تصریح کرد: در ستاره دیجیتال ، مرکز نو آوری فناوری اطلاعات به عنوان یک دفتر باز open office space اداره می شود.

وی افزود: این فضا، یک اتاق جلسه گسترده و مطابق با محیط کاری شرکت های بزرگ و نو آور جهان طراحی شده و فضایی برای تعامل تمام افرادی است که در ستاره دیجیتال فعالیت دارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-12-11 13:47

افزودن دیدگاه جدید