کد مطلب: 

205214
رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست، تاکید کرد:

تحول در خرید و فروش اینترنتی با ورود اپراتورهای جدید پستی/ تحمیل هزینه‌های سنگین بر شرکت پست برای اجرای طرح های عمرانی بدون مطالعات کافی/ غفلت برای جانشین پروری در سطح شبکه‌ی پستی/ چینش نامناسب نیروها در شرکت پست

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست، با اشاره به ورود اپراتورهای جدید پستی و لزوم مشارکت با آنها گفت: کار با بخش خصوصی در شرایط برد-برد اهمیت دارد و قطعاً با ورود اپراتورهای جدید وضعیت پست بهبود خواهد یافت به ویژه در موضوع خرید و فروش اینترنتی که شاهد تحول بزرگی خواهیم بود.
تحول در خرید و فروش اینترنتی با ورود اپراتورهای جدید پستی/ تحمیل هزینه‌های سنگین بر شرکت پست برای اجرای طرح های عمرانی بدون مطالعات کافی/ غفلت برای جانشین پروری در سطح شبکه‌ی پستی/ چینش نامناسب نیروها در شرکت پست

به گزارش سیتنا، مهندس نعمتی معاون وزیر ارتباطات، در جلسه شورای اداری پست مازندران، اظهار داشت: اگر در سطح شبکه پستی نهضتی در اجرای برنامه ها شکل بگیرد و همدلی وجود داشته باشد مطمئناً کارهای بزرگی می توان صورت داد.

وی با تاکید بر ایجاد زیرساخت های مناسب برای ارائه خدمات مطلوب و مورد نیاز جامعه در سطح شبکه پستی، افزود: توسعه بازار خدمات پستی ایجاب می کند به سرعت خودمان را برای عرضه سرویس های جدید آماده نماییم.

معاون وزیر ارتباطات، ادامه داد: ما شرکت درآمد و هزینه هستیم و باید به جهت انجام خدمات پایه کسری درآمد را تقبل و زیان موجود را جبران نماییم و این مهم تنها با بهبود کیفیت خدمات میسر خواهد شد.

مهندس نعمتی گفت: حوزه پست تخصصی است و وجود نیروهای ماهر و متعهد از نیازهای جدی آن است که متاسفانه در بعضی موارد شاهد آن هستیم که چینش نیروها به درستی صورت نگرفته است.

وی افزود: در سطح شبکه نسبت به جانشین پروری غفلت شده و به علت عدم آموزش مطلوب، سالها زمان لازم است تا مدیری خلاق و کوشا داشته باشیم.

وی گفت : ما در پست یک چیز با اهمیت داریم و آن عرق و تعصب سازمانی است و لازم است اخلاق مداری را سرلوحه کارهایمان قراردهیم و یقیناً اصلاح، ترمیم و بهسازی فرایندها موجب ارتقای روحیه کارکنان می شود.

رئیس هیات مدیره شرکت ملی پست، با اشاره به اینکه هنوز مشکلاتی مثل فضای کاری نامناسب و مسائل نامه رسان ها به خوبی دیده نشده تصریح کرد: برای استفاده از نیروهای خبره و کارشناس برنامه ریزی خواهد شد و نیروهای خلاق باید جذب شوند تا بتوانیم از مدیریت روز بهره ببریم.

وی با تاکید بر ضرورت مدیریت سرمایه در شرکت گفت: بسیاری از طرح های عمرانی بدون مطالعات کافی اجرا شده که از این محل هزینه های سنگینی بر شرکت تحمیل شده است.

مهندس نعمتی با اشاره به ورود اپراتورهای جدید پستی و لزوم مشارکت با آنها گفت: کار با بخش خصوصی در شرایط برد-برد اهمیت دارد و قطعاً با ورود اپراتورهای جدید وضعیت پست بهبود خواهد یافت به ویژه در موضوع خرید و فروش اینترنتی که شاهد تحول بزرگی خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت ملی پست، با بیان اینکه خدمات پایه ارزان قیمت است و باید مردم را به سوی این خدمات سوق دهیم، گفت: سرعت، قیمت مناسب و کیفیت اقبال عمومی را از خدمات پستی به دنبال دارد که لازم است برای این منظور برنامه داشته باشیم و ساختار بازاریابی خود را جهت نیل به اهدافمان طراحی کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-12-08 18:26

افزودن دیدگاه جدید