کد مطلب: 

205195

مدیرعامل تلوبیون؛ رشد ترافیک 10 درصدی با اعمال تعرفه‌های جدید اینترنت

مدیرعامل تلوبیون، گفت: پس از اینکه مردم بسته های اینترنت حجمی شان پایان یابد و سرویس های جدید را خریداری کنند، ما شاهد تاثیر مستقیم اعمال تعرفه‌های جدید خواهیم بود، ولی در همین زمان کوتاه هم ما یک رشد ترافیک نزدیک به 10 درصدی را شاهد بودیم.
مدیرعامل تلوبیون؛ رشد ترافیک 10 درصدی با اعمال تعرفه‌های جدید اینترنت

"احسان خرم" مدیرعامل تلوبیون در گفت و گو با خبرنگار سیتنا پیرامون ارائه‌ی تعرفه‌های جدید اینترنت، اظهار داشت: تغییر تعرفه‌ی فروش اینترنت باعث رشد سرویس های ویدیویی داخلی و همین طور ظهور سرویس های جدید ویدیویی خواهد شد و در کنار آن باعث رشد نمایی ترافیک داخلی خواهد شد که بسیار سودمند است.

وی ادامه داد: در کنار آن، اگر افزایش کیفیت و پهنای باند و فروش غیر حجمی را هم داشته باشیم باعث می شود که رضایت خیلی زیادی در سمت کاربران اینترنت به وجود بیاید. 

وی افزود: برای سرویس دهنده های سرویس های ویدیویی مثل تلوبیون باعث می شود که ما به راحتی بتوانیم سرویس های HD و Full HD را در اختیار کاربران قراردهیم و کاربران از آن ها استفاده کنند؛ بدون آنکه دغدغه‌ی پایان یافتن بسته‌ی حجمی شان را داشته باشند

مدیرعامل تلوبیون، خاطرنشان کرد: البته ما هم باید سرمایه گذاری بیشتری انجام دهیم که منجر به اشتغال زایی خواهد شد. 

وی افزود: در مورد تاثیر گذاری اعمال تعرفه های جدید بر رشد ترافیک هم هنوز بسیار زود است که بتوانیم نظری ارائه دهیم. 

وی در پایان تاکید کرد: پس از اینکه مردم بسته های اینترنت حجمی شان پایان یابد و سرویس های جدید را خریداری کنند، ما شاهد تاثیر مستقیم اعمال تعرفه‌های جدید خواهیم بود، ولی در همین زمان کوتاه هم ما یک رشد ترافیک نزدیک به 10 درصدی را شاهد بودیم.  

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-12-06 23:33

افزودن دیدگاه جدید