کد مطلب: 

205192

اعمال تعرفه‌های جدید اینترنت منجر به تغییر رفتار کاربران می‌شود

یک کارشناس حوزه‌ی اینترنت، گفت: سوق پیدا کردن کاربران از سمت محتوای متنی به محتوای صوتی و ویدیویی از مهمترین اثرات اعمال تعرفه های جدید است.
اعمال تعرفه‌های جدید اینترنت منجر به تغییر رفتار کاربران می‌شود

"محمد خسروی" در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیتنا در خصوص ارزیابی از ارائه‌ی تعرفه‌های جدید اینترنت غیرحجمی و منصفانه، اظهار کرد: کاربران همیشه در زمان استفاده از اینترنت نگرانی‌هایی در رابطه با اتمام حجم اینترنت داشتند و به همین دلیل برای دیدن محتواهای تصویری بیشتر در محل کار و یا مکان‌های دیگر اقدام به دانلود فیلم‌ها و ویدئوهای مورد نظر می‌کردند.

وی افزود: با اعمال بسته‌های جدید اینترنت، دیگر کاربران نگران اتمام حجم بسته‌ی اینترنت خود نیستند و می‌توانند در داخل خانه و به راحتی ویدئو و فیلم مورد نظر خود را از سایت‌هایی مثل آیو مشاهده کنند.

مدیرعامل سابق شرکت سیمارایان شریف با تاکید بر اینکه اعمال تعرفه‌های جدید منجر به تغییر رفتار مصرف‌کنندگان می‌شود که این موضوع بسیار مهم و ارزشمند است، گفت: همیشه شاهد بودیم که کاربران در زمان کار و در سازمان‌ها و مراکزی که مشغول به کار بودند اقدام به دانلود فایل‌های تصویری می کردند، ولی از این پس این موضوع کاهش یافته و همین امر تبعات بسیار مثبتی را نیز به همراه خواهد داشت چون دیگر نگرانی‌ای بابت اتمام اینترنت وجود ندارد.

خسروی در ادامه‌ی گفت‌وگو با سیتنا با اشاره به اینکه فعلا و در چند روزی که تعرفه های جدید اعمال شده نمی توان آماری در رابطه با رشد ترافیک داخلی ارائه داد، گفت: بحث سوق پیدا کردن کاربران از سمت محتوای متنی به محتوای صوتی و ویدیویی از مهمترین اثرات اعمال تعرفه های جدید است.

مدیرعامل سابق تلوبیون خاطرنشان داد: با توجه به کاهش نگرانی مردم در رابطه با اتمام اینترنت خود در زمان مشاهده‌ی محتواهای تصویری طبیعی است که از این پس استفاده از محتواهای صوتی و ویدیویی نیز افزایش یافته و طبیعتا با اعمال تعرفه‌های جدید ترافیک داخلی نیز افزایش می‌یابد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-12-06 21:42

افزودن دیدگاه جدید