کد مطلب: 

205185

حضور مدیرعامل مخابرات ایران در منطقه قطب انرژی کشور

دکتر سرائیان مدیرعامل و مهندس مطهری معاونت حقوقی و امور مجلس شرکت مخابرات ایران، از مناطق جنوبی استان بوشهر با هدف بررسی امکانات و تجهیزات مخابراتی شهری و روستائی شهرستان‌های عسلویه، کنگان، دیر و جم بازدید کردند.
حضور مدیرعامل مخابرات ایران در منطقه قطب انرژی کشور

به گزارش سیتنا به نقل از سایت شرکت مخابرات ایران، در این سفر که به دعوت نماینده مجلس به منظور بررسی مشکلات حوزه انتخابی صورت گرفته بود، مدیرعامل مخابرات ایران در بدو ورود مورد استقبال فرماندار، مدیر مخابرات منطقه و خانم دکتر الماسی نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

وی با حضور در شهر عسلویه از مرکز و امکانات شهرستان از جمله منطقه نایبند و شهر نخل تقی بازدید نمود، سپس در شهرستان کنگان از اداره مخابرات وامکانات فنی بازدید کرد.

دکتر سرائیان با عزیمت به شهرستان دیر ضمن بررسی از تجهیزات مخابراتی و ارتباطی شهرستان از مرکز متانول و پروژه 8 کیلومتری فیبرنوری بازدید کردند، وی در ادامه با هیات همراه به سمت شهرستان جم حرکت کرد که درطول مسیرازامکانات ارتباطی شهرهای ریز، انارستان و جم و روستاه‌های مربوطه بازدید به عمل آوردند.

گفتی است؛ در این سفربابیان توضحیات نماینده مجلس، مهندس بحرانی مدیرمنطقه، مدیران شهرستان، فرمانداران، و دیدار با اهالی بومی منطقه از امکانات ،نواقصات موجودوهچنین فرصت‌های مخابراتی منطقه جنوبی استان و قطب انرژی کشور بیش از پیش آشنا شدند که در همین راستا دستور بررسی، قول مساعد و توصیه های لازم به منظور رفع مشکلات و ایجاد بستر مخابراتی مناسب و در خور این منطقه جغرافیای کشور از سوی دکتر سرائیان داده شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-12-06 17:30

افزودن دیدگاه جدید