کد مطلب: 

205140

کسانی که در مقابل همگرایی شرکت مخابرات قرار گرفته‌اند، شناختی از ارتباطات ندارند

نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، گفت: همگرایی در حوزه فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران بوجود آمده است و افرادی که در مقابل همگرایی مقاومت می کند شناخت کاملی از ارتباطات ندارد.
کسانی که در مقابل همگرایی شرکت مخابرات قرار گرفته‌اند، شناختی از ارتباطات ندارند

به گزارش سیتنا به نقل از سایت شرکت مخابرات ایران، مهندس پوررنجبر در آیین افتتاح و مراسم رونمایی از پروژهای فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران، با تشریح روند همگرایی ایجاد شده در هیات مدیره و مدیریت ارشد شرکت مخابرات ایران، گفت: امروز احساس می شود همدلی و هم افزایی در مجموعه این شرکت به حداکثر رسیده است و در مقابل پروژه های مهم همانند ستاره دیجیتال مقاومت ها به حمایت تبدیل شده است.

رییس کمیته حاکمیت فناوری اطلاعات در شرکت مخابرات ایران، افزود: تعامل سازمانی در بخش IT و شبکه در پروژه 0SS و در مورد ارتباطات بخش شبکه با محصولات تجاری دیده شد و این نوید خوبی برای ادامه مسیر تعامل و همدلی در اجرای سخت ترین پروژهای حاکمیت فناوری اطلاعات در شرکت مخابرات ایران است.

وی با بیان اینکه وظیفه مدیریت ارشد در حوزه IT سنگین تر است، افزود: به همین دلیل حاکمیت فناوری اطلاعات در شرکت مخابرات ایران تشکیل شد تا کنون خروجی های قابل توجهی داشت.

پوررنجبر تصریح کرد: ضریب عقلانیت و خلاقیت در اجرای پروژه ها به تدوین استراتژی مناسب وابسته است و این خلاقیت از بالاتری سطح مدیریت شرکت تا مراحل کارشناسی باید دیده شود.

وی افزود: شرکت مخابرات ایران اکنون یک تصویر کلی از معماری فناوری اطلاعات در سطوح مختلف سازمانی دارد و بر این اساس ، چارچوب رویکرد و نقشه راه تحول فناوری اطلاعاتی شرکت مخابرات ایران که همان ستاره دیجیتال است، پی گیری و راهبری می شود.

پوررنجبر خاطرنشان کرد: ستاره دیجیتال مفهومی تازه در راهبری پروژه هاست که بخش های مختلف از جمله شبکه بازاریابی، مالی، منابع انسانی، زنجیره تامیه و خدمات مشتریان را شامل می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-12-04 17:11

افزودن دیدگاه جدید