کد مطلب: 

205123

حضور 9 استارت‌آپ ایرانی در نمایشگاه باکوتل 2017 با حمایت دولت

مرکز توانمندسازی کسب و کارهای نوپا سازمان فناوری اطلاعات ایران، با حمایت از استارتاپ های متقاضی حضور در نمایشگاه باکوتل 2017 زمینه حضور فعالان این بخش را فراهم کرد.
حضور 9 استارت‌آپ ایرانی در نمایشگاه باکوتل 2017 با حمایت دولت

به گزارش سیتنا، مهندس شهلا اصولی، رییس مرکز توانمندسازی و تسهیل گری کسب و کارهای نوپای فاوای سازمان فناوری اطلاعات ایران، در گفت‌وگو با سایت این سازمان، افزود: از ایران 9 استارتاپ در نمایشگاه باکوتل حاضر خواهند بود که تامین بخشی از هزینه های حضور و همچنین انجام هماهنگی ها با طرف خارجی از جمله حمایت های صورت گرفته در این حوزه محسوب می شود.

وی، برگزاری نمایشگاه باکوتل را یکی از رویدادهای مهم صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات در منطقه قفقاز دانست و ادامه داد: این نمایشگاه از 14 تا 17 آذرماه در باکو پایتخت آذربایجان برگزار می شود.

مهندس اصولی خاطرنشان کرد: با دستور و مساعدت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و در راستای حمایت دولت از کسب و کارهای نوپا، شرکت های استارتاپی ایرانی، در پاویون ایران توانمندی های خود را ارائه می کنند که از جمله شرکت ها می توان به دیوار، زرین پال و تلوبیون اشاره کرد.

وی ادامه داد: همچنین با حضور مقامات عالی وزارت در این نمایشگاه هماهنگی لازم جهت توسعه بازار و خدمات آنها در کشورهای عضو اکو فراهم می شود.

وی تصریح کرد: از آنجایی که این رویداد همزمان با نشست وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات عضو اکو برگزار می شود، با حمایت وزارت ارتباطات فرصت مغتنمی برای گسترش فعالیت این کسب و کارهای نوپا در کشورهای عضو فراهم خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-12-04 09:02

افزودن دیدگاه جدید