کد مطلب: 

205106
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در گفت‌وگو با سیتنا:

سهم شرکت زیرساخت از کل گردش مالی بخش ICT کشور حدود 8 درصد است/ شرکت زیرساخت، 25 درصد تعرفه‌های اینترنت را کاهش داد

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در خصوص سهم شرکت ارتباطات زیرساخت از گردش مالی بخش ارتباطات کشور، گفت: سهم شرکت زیرساخت از گردش مالی این بخش زیر 10 درصد و تقریبا حدود 8 درصد از کل درآمدی است که از بخش ICT می‌آید.
سهم شرکت زیرساخت از کل گردش مالی بخش ICT کشور حدود 8 درصد است/ شرکت زیرساخت، 25 درصد تعرفه‌های اینترنت را کاهش داد

دکتر صادق عباسی شاهکوه، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا در خصوص سهم شرکت ارتباطات زیرساخت از گردش مالی بخش ارتباطات کشور، گفت: سهم شرکت زیرساخت از گردش مالی این بخش همانطور که آقای جهرمی هم اعلام کردند زیر 10 درصد و تقریبا حدود 8 درصد از کل درآمدی است که از بخش ICT می‌آید.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، ادامه داد: سهم درآمدی شرکت زیرساخت در کل تاثیری بر بخش ICT ندارد، اگرچه زیرساخت هسته‌ی اصلی تمام اپراتورها است، ولی از نظر درآمدی نقش چندانی ندارد و ما هم نمی‌خواهیم این نقش بزرگ شود، به دلیل اینکه نمی‌خواهیم هزینه‌ی اپراتورها افزایش یابد.

دکتر عباسی شاهکوه، در خصوص نقش شرکت زیرساخت در کاهش تعرفه‌های اینترنت هم اظهار کرد: در رابطه با کاهش تعرفه‌ها، شرکت ارتباطات زیرساخت طی دوره‌های اخیر حدود 25 درصد قیمت‌ها را کاهش داد تا به کاربر نهایی هم قیمت مناسب‌تری از سمت اپراتورها عرضه شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-12-03 11:34

افزودن دیدگاه جدید