کد مطلب: 

205037

شاتل: مطمئنا مردم منتفع اصلی سرویس‌های اینترنت جدید هستند

مدیرعامل شرکت شاتل درباره‌ی مصوبه‌ی 266 کمیسیون تنظیم مقررات برای سرویس‌های غیرحجمی اینترنت، گفت: مصوبه‌ی جدید قیمت، حتما" به نفع کاربران کشور است و اصولا" با همین هدف نیز تصویب شده است، اما درباره‌ی تاثیر آن بر وضعیت اقتصادی شرکت‌های اینترنتی نگرانیم
شاتل: مطمئنا مردم منتفع اصلی سرویس‌های اینترنت جدید هستند

به گزارش سیتنا، احمدرضا نخجوانی، مدیرعامل شرکت شاتل درباره‌ی مصوبه‌ی 266 کمیسیون تنظیم مقررات برای سرویس‌های غیرحجمی اینترنت به خبرنگاران گفت: مصوبه‌ی جدید قیمت، حتما" به نفع کاربران کشور است و اصولا" با همین هدف نیز تصویب شده است، اما درباره‌ی تاثیر آن بر وضعیت اقتصادی شرکت‌های اینترنتی نگرانیم و بر آن امیدیم که این بار سرنوشت مصوبات برای گرفتن حقوق صاحبان پروانه متفاوت باشد.

او افزود: این اطمینان خاطر را به کاربران می‌دهیم که سرویس‌های جدید معرفی شده، به نفع کاربران است و در مجموع هزینه‌ی متوسط مصرف ترافیک را برای ایشان کاهش می‌دهد. با این حال، کسانی که از سرویس‌های گذشته استفاده می‌کردند تا پایان دوره می‌توانند از سرویس خود استفاده کنند. چه آن که هزینه ترافیک آنان کاهش جدی یافته و حداکثر 20 هزار ریال برای هر گیگابایت ترافیک پرداخت می‌کنند.

وی ادامه داد: یکی از محاسن این سرویس‌ها این است که کاربران به طور شفاف از آستانه‌ی مصرف منصفانه با خبر هستند و اگر کاربری نیاز به حجمی فراتر از میزان تعریف شده داشته باشد، می‌تواند استفاده از سرویس را مدیریت کند.

مدیرعامل شاتل افزود: بزرگ‌ترین ویژگی و مزیت سرویس‌های جدید این است که هیچ‌گاه دریچه‌ی سرویس به ترافیک داخلی حتی با اتمام ترافیک به روی کاربران با هر سطح مصرف یا سرویسی، بسته نخواهد شد.

او در پایان اشاره کرد: سیاست های تشویقی ما برای مصرف ترافیک داخلی به خصوص برای بحث محتوای فیلم همچون شاتل لند و نماوا، همچون گذشته ادامه خواهد داشت و کاربران از این امکان استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-11-30 10:43

افزودن دیدگاه جدید