کد مطلب: 

204985
بر پایه داوری کارگروه علمی فاوا؛

پلتفرم یکپارچه خدمات دولت همراه، محصول برگزیده همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات کشور شد

پنجمین همایش مدیران فناوری اطلاعات در سال ۱۳۹۶ با هدف توسعه و گسترش علم و دانش در حوزه مدیریت فناوری اطلاعات با تاکید بر ارتقای تخصص و مهارت‌ مدیران این حوزه در حضور بالغ بر هزار و دویست نفر از فعالان فناوری اطلاعات در سالن همایش های بین المللی برج میلاد برگزار شد.
پلتفرم یکپارچه خدمات دولت همراه، محصول برگزیده همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات کشور شد

به گزارش سیتنا، پنجمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات روز یکشنبه ۵ آذر، با حضور و سخنرانی دکتر وحید احمدی دبیر کل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس همایش،  دکتر دوایی، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر سیروس علیدوستی، رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران برگزار شد.

مهندس امیر شجاعان، رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور گزارش شورای راهبری همایش را بیان نمود و مهندس هوشنگ بشارتیان، عضو کمیسیون دولت الکترونیکی و مشاور سازمان فناوری اطلاعات کشور، سخنرانی خود را با عنوان «حکمرانی داده‌ها و جایگاه آن در دولت الکترونیک» ارائه کرد.

گفتنی است، تمرکز پنجمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات بر روی موضوع «حکمرانی داده‌ها و دولت الکترونیک از دیدگاه علوم و فناوری اطلاعات» بود که بر پایه داوری کارگروه علمی این همایش ملی، پلتفرم یکپارچه خدمات دولت همراه که توسط مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) ارایه گردید، بعنوان محصول برگزیده پنجمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات کشور، انتخاب گردید.

حکمرانی داده‌ها یکی از مهم‌ترین عوامل کلیدی در موفقیت یک سازمان در راستای ماموریت‌های واگذار شده و همچنین کاهش مخاطرات در تصمیم‌گیری‌های مدیران خواهد بود. مسلما بهبود سطح توانمندی یک سازمان در تولید و بکارگیری داده‌ها و اطلاعات، و حفظ و توسعه دانش سازمانی بدون درنظر گرفتن جنبه‌های مختلف اجتماعی، اخلاقی، حقوقی، اقتصادی، فنی و مهندسی امکان‌پذیر نخواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-11-28 12:35

افزودن دیدگاه جدید