کد مطلب: 

204872

پیام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به ششمین دوره جایزه ملی کیفیت در حوزه ارتباطات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، به مناسبت برگزاری ششمین دوره جایزه ملی کیفیت در حوزه ارتباطات، پیامی منتشر کرد.
پیام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به ششمین دوره جایزه ملی کیفیت در حوزه ارتباطات

به گزارش سیتنا، مهندس محمد جواد آذری جهرمی، در متن این پیام آورده است:

"جهان معاصر در حال تجربه یک انقلاب دیجیتالی است که منجر به ایجاد تحولات گسترده در حوزه‌های مختلف زندگی بشر امروزی خواهد شد. عامل اصلی در ایجاد این تحولات گسترده - که از آن به عنوان انقلاب صنعتی نسل چهارم- یاد می‌کنند، ظهور فناوری های ارتباطی جدید همچون اینترنت اشیا، است که تاثیرات شگرفی در ارتقای بهره وری زنجیره های تامین، کاهش هزینه ها و ارتقاء سطح کیفی تولیدات داشته و در نهایت باعث ایجاد تغییرات شدید در سطح انتظارات مشتریان می شود. بدیهی است شرکت ها و بنگاه های تجاری برای ورود موفق به این دوره جدید، نیازمند ارائه تعاریف جدیدی از کیفیت و نیز بازنگری جدی در طرح های کسب و کار موجود و تدوین طرح های جدید برای افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان خود می باشند.

در این راستا وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌عنوان متولی عرصه فناوری ICT در کشور در راستای تکالیف خود، رصد فناوری های نوین در عرصه جهانی و زمینه سازی مناسب برای ورود آنها به کشور را در دستور کار خود قرار داده و بحث ارتقای کیفیت در تولیدات داخلی برای ارتقای توان رقابتی محصولات و زمینه سازی برای صادرات آنها به دیگر کشورها و نیز بحث ارتقای کیفیت در خدمات ارائه شده به مشتریان را همواره بعنوان سرلوحه کاری خود مد نظر قرار داده است.

در این چارچوب و به‌عنوان یکی از رویکردهای اصلی، این وزارت همکاری موثری با موسسه ملی استاندارد در حوزه های استانداردسازی محصولات و نیز ارتقای کیفیت خدمات داشته است که "جایزه ملی کیفیت" یکی از مصادیق بسیار بارز این همکاری است که در قالب آن شرکت های فعال در حوزه ICT با استفاده از فرآیندها و شاخص های استاندارد مورد ارزیابی کیفی قرار می گیرند و بدین ترتیب زمینه رشد کیفی آنها فراهم می شود.

خداوند متعال را شاکرم که در مراسم تقدیر از برگزیدگان چهاردهمین دوره جایزه ملی کیفیت شاهد معرفی شرکت های برتر در حوزه ICT هستیم و امیدوارم این امر موجب ارتقای سطح کیفی خدمت رسانی به مردم شریف کشور بعنوان سرمایه های اصلی نظام گردد."

گفتنی است این همایش با حضور دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور، دکتر محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دکتر امیر حسین دوایی مرکزی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در روز سه شنبه 30 آبان ماه برگزار شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-11-22 16:34

افزودن دیدگاه جدید