کد مطلب: 

204840
مدیرعامل جدید شرکت ارتباطات زیرساخت:

پیشران بودن در بخش ICT، با شبکه‌ای مطمئن و پایدار محقق می‌شود

مراسم معارفه دکتر صادق عباسی شاهکوه به عنوان مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با حضور مهندس فلاح جوشقانی معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات، معارفی نائب رئیس هیأت مدیره و اعضاء هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت و جمعی از مدیران برگزار شد.
پیشران بودن در بخش ICT، با شبکه‌ای مطمئن و پایدار محقق می‌شود

به گزارش سیتنا، فرهاد معارفی، نایب رئیس هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت در این مراسم، افزایش ظرفیت پهنای باند، ظرفیت ترانزیت ارتباطات بین الملل، ارتقاء ظرفیت ارتباطی کشور و فراهم کردن زیرساخت های لازم جهت توسعه شبکه ملی اطلاعات به صورت موثر را از برنامه های عملیاتی پیش روی شرکت عنوان کرد.

معارفی در ادامه این مراسم با تاکید بر اهمیت موضوع مدیریت هزینه ها و درآمد شرکت زیرساخت، افزود: با توجه به برنامه های پیش بینی شده برنامه ششم توسعه ما ملزم به تحقق درآمد در نظر گرفته شده و کاهش هزینه ها هستیم لذا باید سهم مناسب از درآمدهای بین المللی منطقه را کسب کنیم که این امر تنها با موفقیت در زمینه ترانزیت بین الملل عملی است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری اعضاء هیأت مدیره، معاونین و سایر مدیران در زمان سرپرستی خود در شرکت، گفت: خالصانه ترین همکاری ها و مساعدترین کمک ها را از مدیران دیدم و جا دارد از شما عزیزان تشکر و  طلب حلالیت کنم.

نایب رئیس هیأت مدیره شرکت زیرساخت ضمن خیر مقدم به دکتر عباسی شاهکوه با اشاره به سوابق کاری وی در قسمت های مختلف مجموعه وزارت و با تأکید بر رئوس برنامه های مندرج در حکم انتصاب، برای ایشان آرزوی سربلندی و توفیق در رسیدن به اهداف شرکت ارتباطات زیرساخت کرد.

در ادامه  این مراسم مهندس فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات با اشاره به توانمندی، تعهد و تجارب ارزنده دکتر عباسی شاهکوه، ضمن آرزوی موفقیت برای وی، گفت: تحقق اهداف شرکت زیرساخت، تحقق اهداف سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رایوئی نیز می باشد چون توسعه زیرساخت منجر به توسعه ICT کشور خواهد شد.

در پایان دکتر عباسی شاهکوه، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، گفت: خوشحالم در چنین جمعی هستم و امیدوارم در کنار دوستان آینده خوبی را برای شرکت زیرساخت رقم بزنیم.

وی با تأکید بر توجه ویژه مقام عالی وزارت بر حضور موثر در عرصه بین الملل جهت تأمین درآمد شرکت از محل ترانزیت ارتباطات، گفت: مقام عالی وزارت بر اساس برنامه ششم توسعه و اسناد بالادستی  نکاتی را در حکم اینجانب ابلاغ کردند که مهمترین آن پیشران بودن در بخش ICT است که برای تحقق این هدف باید شبکه ای قوی، مطمئن و پایدار ایجاد کنیم.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت اضافه کرد: با توجه به الزامات شبکه ملی اطلاعات و کسب جایگاه مناسب در منطقه باید تولید محتوا را گسترش دهیم.

در خاتمه فرهاد معارفی به نیابت از مقام عالی وزارت حکم انتصاب مدیرعامل جدید شرکت ارتباطات زیرساخت را به دکتر عباسی شاهکوه اهداء کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-11-21 15:31

افزودن دیدگاه جدید