کد مطلب: 

204819
معاون وزیر راه و شهرسازی:

اپلیکیشن‌هایی نظیر اسنپ هیچ برنامه‌ای برای حمل و نقل برون‌شهری ندارند

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اظهار کرد: هدف اپلیکیشن‌هایی نظیر اسنپ تنها حمل و نقل درون‌شهری است و این اپلیکیشن‌ها هیچ برنامه‌ای برای حمل و نقل برون‌شهری ندارند.
اپلیکیشن‌هایی نظیر اسنپ هیچ برنامه‌ای برای حمل و نقل برون‌شهری ندارند

به گزارش سیتنا، داود کشاورزیان در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان، گفت: در جلسه‌ای که با مدیران اپلیکیشن‌های فعال در حمل و نقل شهری داشتیم، اعلام شد که این اپلیکیشن‌ها برنامه‌ای برای حمل و نقل برون‌شهری ندارند.

وی تصریح کرد: کاربرد این اپلیکیشتن‌ها تنها برای حمل و نقل درون‌شهری توجیه دارد؛ چراکه در حمل و نقل جاده‌ای باید مردم را تشویق به استفاده از ناوگان حمل و نقل ریلی و اتوبوسرانی و... کنیم.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خاطرنشان کرد: در صورت حذف یک دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل و نقل عمومی حداقل ۱۲ سواری کرایه‌ای جایگزین می‌شود که علاوه بر افزایش مصرف سوخت، آلودگی محیط زیست و ترافیک جاده‌ای را در بردارد.

کشاورزیان با اشاره به فرسودگی ناوگان کالا در کشور، افزود: در حال حاضر ۴۵۰ تا ۵۰۰ هزار نفر در بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا فعال هستند و جور بیکاری کشور بر دوش این بخش است. از  این‌ رو ناچار به اعمال محدودیت برای ناوگان فرسوده هستیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-11-21 09:52

افزودن دیدگاه جدید