کد مطلب: 

204805

کارگاه معرفی ابر خدمات عمومی و زمینه‌ها و فرصت‌های کسب و کار مرتبط با آن برگزار می‌شود

کارگاه معرفی ابر خدمات عمومی و زمینه‌ها و فرصت‌های کسب و کار مرتبط با آن صبح فردا 30 آبان ماه در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.
کارگاه معرفی ابر خدمات عمومی و زمینه‌ها و فرصت‌های کسب و کار مرتبط با آن برگزار می‌شود

به گزارش سیتنا، کارگاه معرفی " ابر خدمات عمومی و زمینه‌ها و فرصت‌های کسب و کار مرتبط با آن" توسط دفتر نوآوری و حمایت از سرمایه گذاری معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و با مشارکت دانشگاه علمی کاربردی پست و مخابرات، سه شنبه 30 آبان ماه در تالار شهید قندی برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، معرفی مفهوم جدید ابر خدمات عمومی و کارکردهای آن به فعالان حوزه فاوا، تبیین کارکردهای ابر خدمات عمومی، تشریح منافع حاصل از ایجاد و پیاده سازی ابر خدمات عمومی در یک کشور و معرفی متدلوژی ایجاد ابر سرویس های عمومی از اهداف برگزاری این کارگاه است.

از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه، بررسی نمونه های موفق خارجی، تبیین فرصت های قابل ایجاد توسط ابر خدمات عمومی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی و عمومی غیردولتی و معرفی نمونه های سرمایه گذاری موفق برای آشنایی بیشتر سرمایه گذاران داخلی و جلب مشارکت آنها، است.

همچنین سرفصل های این کارگاه، تشریح سیر تکاملی پارادایم های وب، تبیین سیر بلوغ مفاهیم دولت الکترونیک، تشریح فرایند بلوغ معماری سرویس گرا، معرفی مفهوم ابر خدمات عمومی، تبیین کارکردها و متدلوژی نحوه حصول به ابر خدمات عمومی، مدل کارکردی ابر خدمات عمومی، بررسی تجارب موفق کشورها در خصوص پیاده سازی ابر خدمات عمومی، تبیین فرصت های سرمایه گذاری ایجاد شده توسط ابر خدمات عمومی، ذکر نمونه های موفق سرمایه گذاری بر روی ابر خدمات عمومی و جمع بندی و ارائه مدل پیشنهادی برای ایران، هستند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-11-20 14:56

افزودن دیدگاه جدید