کد مطلب: 

204776
مدیرعامل شرکت ملی پست، تاکید کرد:

توسعه‌ی زیرساخت‌های فناوری و عمرانی، اولویت اصلی شرکت ملی پست

حسین نعمتی، که بتازگی عهده دار مسوولیت مدیریت شرکت ملی پست شده است، توسعه‌ی زیرساخت‌های فناوری و عمرانی را اولویت اصلی این شرکت اعلام کرد و گفت: مشارکت در پروژه‌های کلان ملی و اقتصاد مقاومتی نیازمند برخورداری از زیرساخت های قوی و فناوری روز است که این مهم باید در اولویت سرمایه‌گذاری ها قرار گیرد.
توسعه‌ی زیرساخت‌های فناوری و عمرانی، اولویت اصلی شرکت ملی پست

به گزارش سیتنا، مهندس حسین نعمتی، معاون وزیر ارتباطات، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل جدید شرکت ملی پست، در نخستین گفت و گو با واحد خبر روابط عمومی شرکت تحت مدیریتش در کسوت جدید، در خصوص اهداف و برنامه های آتی خود، گفت: خوشبختانه، شبکه پستی پس از سال ها، با تلاش همه کارکنان خدوم در مسیر درست قرار گرفته و با تغییر رویکرد و مشارکت در پروژه های کلان ملی، راه خود را بازیافته و با یاری خداوند و حمایت مهندس آذری جهرمی این حرکت تا دستیابی به نقطه مطلوب ادامه خواهد یافت.

نعمتی در ادامه گفت: شرکت ملی پست بر اساس اساسنامه جدید، نقش و وظایف جدیدی را پذیرفته و با ورود اپراتورهای جدید پستی، این وظیفه سنگین تر از قبل شده است. البته همواره از وجود بخش خصوصی در ارائه خدمت به مردم استقبال می کنیم و همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا در کنار رقباء و استفاده از ظرفیت های طرفین خدمات با کیفیت ارائه دهیم.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سپس به تحقیق و پژوهش در زمینه سرویس های مورد نیاز  مردم اشاره کرد و گفت: پست در دولت تدبیر و امید توانست با شناخت از موقعیت و توانمندی های بالقوه در جایگاه واقعی خود به خدمتگذاری به مردم پرداخته و براساس نیازسنجی های انجام شده، سرویس ها و خدمات جدید ارائه نماید و این مسیر با تأکید ویزه بر رویکرد مشتری مداری ادامه خواهد داشت.

وی توجه به زیرساخت های فناوری و عمرانی را یکی دیگر از اولویت های خود برشمرد و گفت: مشارکت در پروژه های کلان ملی و اقتصاد مقاومتی نیازمند برخورداری از زیرساخت های قوی و فناوری روز است که این مهم باید در اولویت سرمایه گذاری ها قرار گیرد و بر همین اساس نیز بودجه لازم برای آن در نظر گرفته شود.

نعمتی با اشاره به موقعیت کنونی شبکه پستی و نقش نیروی انسانی در پیشبرد برنامه های شرکت ملی پست، گفت: مطمئناً نیروی انسانی نقش اساسی در برنامه ریزی های کلان و دراز مدت شبکه دارد و توجه به افزایش دانش تخصصی کارکنان نسبت به موقعیت شغلی خود و ارتقاء سطح معیشت و انگیزه آنان که مورد تأکید مهندس آذری جهرمی نیز می باشد، از مهمترین برنامه های مسئولان شبکه در این دوره می باشد.  

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-11-19 09:14

افزودن دیدگاه جدید