کد مطلب: 

204741

بررسی مشکلات ارتباطی زائران اربعین با حضور رگولاتوری عراق

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی از بررسی مشکلات ارتباطی زائران امام حسین (ع) در ایام منتهی به اربعین خبر داد.
بررسی مشکلات ارتباطی زائران اربعین با حضور رگولاتوری عراق

به گزارش سیتنا، حسین فلاح جوشقانی گفت: پیش از ایام اربعین وضعیت پوشش اپراتورهای تلفن همراه و تقویت سیگنال آنها، پایش طیف فرکانسی به منظور صیانت از فضای فرکانسی و جلوگیری از تداخلات شبکه‌های رادیوئی، وضعیت سرریز سیگنال اپراتورهای کشور عراق در مسیرهای حرکت زائران با استفاده از خودروهای سیار پایش و مانیتورینگ رادیوئی به طور مستمر انجام شده بود تا هموطنان ما مشکل ارتباطی نداشته باشند.

وی افزود: متاسفانه علیرغم هماهنگی انجام شده با وزارت ارتباطات عراق، امکان ایجاد شبکه وای فای به دلیل عدم همکاری طرف عراقی فراهم نشد و به همین دلیل زائران اربعین حسینی در مسیر نجف به کربلا به سرویس وای فای دسترسی نداشتند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به گلایه برخی از زائران از عدم کیفیت مناسب خدمات و اتمام سریع بسته‌های خدماتی اپراتورهای عراقی در ایام اربعین اظهار کرد: به منظور پیگیری مشکلات ارتباطی بوجود آمده از رگولاتوری عراق دعوت کرده‌ایم تا با حضور در ایران و برگزاری جلسه مشترک برای بررسی و رفع مشکلات مذاکره کنیم.

وی افزود: امیدواریم با مذاکرات پیش‌رو و رفع مشکلات احتمالی با برنامه‌ریزی بهتر بتوانیم در اربعین سال آینده امکان ارایه خدمات مطلوب‌تر برای زائران را فراهم کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-11-15 22:07

افزودن دیدگاه جدید