کد مطلب: 

204736

ترافیک 50 میلیون دقیقه مکالمه بین ایران و عراق در ایام اربعین حسینی

مسوول کمیته ارتقای کیفیت ارتباطات عتبات عالیات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از ترافیک حدود 50 میلیون دقیقه مکالمه بین ایران و عراق در ایام اربعین حسینی خبر داد.
ترافیک 50 میلیون دقیقه مکالمه بین ایران و عراق در ایام اربعین حسینی / تقدیر از خانواده بزرگ ارتباطات برای ارائه سرویس به زوار اربعین حسینی

به گزارش سیتنا، مهندس اسماعیل رادکانی در گفتگو با خبرنگار سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، آخرین گزارش خود را از برقراری ارتباطات اربعین ارائه کرد و گفت: از حدود 50 میلیون دقیقه  مکالمه در ایام اربعین، حدود 30 میلیون دقیقه صادره از ایران  و 20 میلیون دقیقه وارده از عراق است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 2 میلیون سیم کارت ایرانی در این ایام در عراق فعال بوده است، تاکید کرد: از این تعداد 60 درصد سیم کارت های فعال برای همراه اول، 36 درصد ایرانسل و 4 درصد نیز برای شرکت رایتل است.

مسوول کمیته ارتقای کیفیت ارتباطات عتبات عالیات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، همچنین در پیامی از خانواده بزرگ ارتباطات برای ارایه سرویس به زوار اربعین حسینی تشکر کرد.

در متن این پیام آمده است:

" اربعین، آغاز باشکوه دفتر عشق است که با آزادگی آغاز شده و تا همیشه ادامه خواهد داشت و سفر اربعین، مشق عاشقی به روایت انسان های بیدار است که ظلم را در هیچ کجا و از هیچ کس بر نمی تابند.

سالهاست که در مهیا کردن این" مسیر سبز" ، رهروانی صادق و مسوول دست در دست یکدیگر می نهند و دلها را در هم گره می زنند تا راه برای انبوه زائرانی که از خانه های دل به سمت حرم حسین (ع) کوچ می کنند، هموارتر باشد.

از تلاش و کوشش همدلانه و مسوولانه مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت ارتباطات زیرساخـت، اپراتورها و ... قدردانی می کنم و تردید ندارم که دعای خیر میلیون ها خانواده ای که نماینده ای را در این رویداد باشکوه انسانی داشتند بابت برقراری ارتباطی ایمن و پایدار، بدرقه راه تک تک عزیزانی است که از پس این مأموریت دشوار و پرفشار به خوبی برآمدند.

از همه مدیران و کارکنان عضو خانواده بزرگ ارتباطات ایران که توفیق در ارایه خـدمات ارتباطی به زایران اباعبدالله الحسین مرهون سالها تلاش آنها در توسعه کیفیت ارتباطات است، سپاسگزاری می کنم و برای همه، در این فصل پرشکوهی که هرگز پایانی ندارد، طول عمری با عزت می طلبم.

تردیدی ندارم که ایمـان و اراده وزیر محترم ارتباطات در پیگیری مجدانه برای دستیابی همه زایـران به ارتباطی با کیفیت پایدار، پشتیبان مهمی در برنامه ریزی کمیته ارتباطات اربعین بوده است و امیدوارم تلاش و مجاهدت ایشان در توسعه و اصلاح ساختارهای ICT در ایران بتواند توفیق خدمات ما به شهروندان را هر روز بهتر از گذشته سازد."

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-11-15 16:07

افزودن دیدگاه جدید