کد مطلب: 

204731
توسط مدیران و مشاوران ارشد وزارت ارتباطات؛

پیام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به خانواده شهید حسن فرد اسدی ابلاغ شد

مدیران و مشاوران ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مخابرات ایران، با حضور در منزل شهید فرد اسدی، پیام مهندس آذری جهرمی را به خانواده این شهید، تقدیم کردند.
پیام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به خانواده شهید حسن فرد اسدی ابلاغ شد

به گزارش سیتنا، به مناسبت سالگرد شهادت حسن فرد اسدی، مدیران ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیران شرکت مخابرات ایران، در منزل این شهید حضور یافتند.

در این دیدار، اسماعیل نوری مشاور وزیر ارتباطات در امور ایثارگران، محمود خسروی مشاور عالی وزیر ارتباطات، مراد عبدالهیان مشاور وزیر ارتباطات و رییس هیات رسیدگی به تخلفات اداری، رضوانی معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، عرب هاشمی مدیر مخابرات منطقه تهران و حجت الاسلام و المسلمین مدیری مشاور امور ایثارگران شرکت مخابرات ایران، حضور داشتند.

در ادامه این دیدار، مهندس محمود خسروی به خاطراتی از دوران تحصیل و همچنین رشادت های شهید فرد اسدی اشاره کرد.

در پایان این دیدار، مدیران و مشاوران ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با ابلاغ پیام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، به خانواده این شهید، تصویر تابلو فرش بافته شده شهید نیز به رسم یادبود تقدیم خانواده شهید فرد اسدی شد.

گفتنی است، شهید حسن فرد اسدی در سال 1362 در پنجوین متولد شد و در سال 1358 در شرکت مخابرات ایران به استخدام درآمد که با توجه به شایستگی های این شهید به سمت مدیرکل مخابرات منطقه 4 منصوب شد و در نهایت در بیست و یکم آبان ماه در عملیات والفجر 4 به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-11-15 13:43

افزودن دیدگاه جدید