کد مطلب: 

204714

بیدخام: تعرفه خدمات تلفن ثابت از تمام بخش های دیگر کمتر است

سخنگوی شرکت مخابرات ایران، گفت: هزینه نگهداری تلفن ثابت که از مشتریان دریافت می شود، حداقل هزینه ای است که شرکت مخابرات ایران از مشترکان دریافت می کند.
بیدخام: تعرفه خدمات تلفن ثابت از تمام بخش های دیگر کمتر است

به گزارش سیتنا، مهندس بیدخام با اشاره به توروم روز افزون در بخش صنعت و کالاهای مخابراتی، افزود: شرکت مخابرات برقراری خطوط ارتباطات ثابت را با توجه به نقش زیرساختی آن در توسعه و پیشرفت، حتی الامکان نگهداری، بازسازی و حتی توسعه می دهد.

وی با اشاره به اینکه هزینه های نگهداری تلفن ثابت افزایش یافته و درآ مدهای کم، پاسخگوی هزینه ها نیست، اظهار داشت: در این زمینه مبلغی که به صورت هزینه نگهداری از مشترکان دریافت می شود، بسیار کمتر از هزینه تمام شده برای خود شرکت مخابرات است.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران افزود: هر خط تلفن چه از آن استفاده شود و چه استفاده نشود، برای شرکت مخابرات ایران رقم قابل توجهی هزینه نگهداری دارد.

وی افزود: با نگاهی به دیگر قبوض خدماتی همانند آب و برق و گاز و مقایسه هزینه نگهداری با تلفن ثابت در می یابیم که هزینه نگهداری تلفن ثابت و به طور کلی تعرفه خدمات بخش تلفن ثابت از تمام بخش های دیگر کمتر است؛ به نحوی که این تعرفه 13 سال ثابت مانده و هیچ افزایشی نیافته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-11-14 17:22

افزودن دیدگاه جدید