کد مطلب: 

204698

شبکه ارتباطات زیرساخت در مناطق زلزله زده پایدار است

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، گفت: زیرساخت ارتباطی کشور در مناطق زلزله زده به حالت نرمال و پایدار درآمده است.
شبکه ارتباطات زیرساخت در مناطق زلزله زده پایدار است

به گزارش سیتنا، فرهاد معارفی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، با اعلام مراتب همدردی و تسلیت به خانواده های جانباختگان این حادثه، گفت: با تمهیداتی که با همکاری مراکز همراه اول، شرکت مخابرات، ایرانسل و رایتل صورت گرفته هیچ مشکلی در زمینه اختلال یا قطعی ارتباط در مناطق زلزله زده نداریم.

وی با اشاره به قطعی برق در برخی از مناطق، افزود: تعدادی از سایت های تلفن همراه در این مناطق به دلیل قطعی برق از مدار خارج شده بود که خوشبختانه با حضور تیم های فنی مشکل رفع شده است.

فرهاد معارفی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش حجم تماس های ارتباطی در این مناطق و برای رفع نگرانی هموطنان، تجهیزات فنی و کانال‌های ارتباطی جهت سهولت در برقراری ارتباط افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: با تمهیداتی که صورت گرفته جمعی از کارشناسان و متخصصان از مرکز و  ادارات کل ارتباطات زیرساخت استانهای همجوار در قالب تیم های فنی برای پشتیبانی و مشکلات احتمالی به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

فرهاد معارفی در پایان از اعلام آمادگی این شرکت برای کمک هر چه بیشتر به تأمین زیرساخت های ارتباطی جهت تسهیل در ارتباطات مردم در مناطق زلزله زده خبر داد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-11-14 10:36

افزودن دیدگاه جدید