کد مطلب: 

204685

پیش‌بینی افزایش پهنای باند در مناطق زلزله‌زده/ با اولین تماس ارتباط برقرار می‌شود

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران، با بیان اینکه وضعیت ارتباطات در حوزه اینترنت و تلفن ثابت در هر دو استان ایلام و کرمانشاه و مشکل خاصی ندارد، گفت: تیم‌های معین را به استان‌ها اعزام کردیم تا اگر ظرفیت مکالمات از حدی بیشتر شد، افزایش پهنای باند و افزایش ترافیک را پیش‌بینی کنیم.
پیش‌بینی افزایش پهنای باند در مناطق زلزله‌زده/ با اولین تماس ارتباط برقرار می‌شود

به گزارش سینا، دکتر زارعیان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت ارتباطات در استان‌های زلزله‌شده، گفت: وضعیت ارتباطات ما در حوزه اینترنت و تلفن ثابت در هر دو استان ایلام و کرمانشاه نرمال است و مشکل خاصی وجود ندارد. در استان ایلام که اصلا اتفاق خاصی در حوزه‌های شبکه مخابراتی نیفتاده است. در استان کرمانشاه نیز علی‌رغم اینکه در دو شهری که مرکز زلزله بوده و خصوصا سرپل‌ذهاب، ساختمان آسیب‌های جزئی دیده است، اما شبکه تلفن ثابت و اینترنت مشکلی ندارد.

وی درباره وضعیت تلفن‌های همراه، نیز اظهار کرد: در بخش تلفن همراه مخابرات مشکل خاصی ندارد اما در برخی از مناطق برق قطع است و از آنجایی که آنتن‌ها به کمک باتری روشن بوده، اگر برق وصل نشود ممکن است مشکلاتی ایجاد شود. به همین دلیل از استان‌های مختلف و در حال حاضر استان‌های معین هم‌جوار در حال انتقال تجهیزات ژنراتوری به استان هستند که بتوانیم مشکلات آنها را حل کنیم.

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران، با بیان اینکه حجم مکالمات در حال حاضر نرمال است، افزود: در ابتدای شروع زلزله به علت حجم بالای مکالمات، اختلالاتی در حدود یک ساعت وجود داشت. صبح امروز هم در حدود یک ساعت ترافیک مکالمات بالا بود اما اکنون ارتباطات نرمال است به نحوی که با اولین تماس می‌توان با استان ارتباط برقرار کرد.

دکتر زارعیان درباره پیش‌بینی‌های انجام‌شده توسط شرکت مخابرات در صورت افزایش ظرفیت ارتباطات معمول، خاطرنشان کرد: تیم‌های معین را به استان‌ها اعزام کردیم تا اگر ظرفیت مکالمات از حدی بیشتر شد، افزایش پهنای باند و افزایش ترافیک را پیش‌بینی کنیم.

وی در پایان از هموطنان درخواست کرد با برقراری تماس‌های کوتاه به سیستم مخابراتی کمک کرده و از مکالمات طولانی با مناطق زلزله‌زده پرهیز کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-11-13 16:02

افزودن دیدگاه جدید