کد مطلب: 

204677

شرکت ال‌جی مفتخر به دریافت جایزه‌های نوآوری CES 2018 شد

ال‌جی برای ششمین بار متوالی برای تلویزیون‌های OLED ، لوازم‌خانگی و گوشی‌های‌ پرچم‌دار خود جایزه نوآوری CES را دریافت کرد.
شرکت ال‌جی مفتخر به دریافت جایزه‌های نوآوری CES 2018 شد

به گزارش سیتنا، انجمن لوازم الکترونیکی مصرفی (CTA™) شرکت ال‌جی را به خاطر نوآوری‌های بسیار پیشرفته در فناوری و طراحی لایق دریافت جایزه نوآوری CES® 2018 دانست. البته جایزه‌های ال‌جی به همین‌جا محدود نشده و این شرکت برای تلویزیون‌های  OLED و یخچال‌های خود نیز افتخاراتی کسب کرد که در ماه ژانویه به صورت عمومی رونمایی می‌شوند.

این ششمین سال متوالی است که جایزه نوآوری CES نصیب تلویزیون‌های OLED ال‌جی، لوازم‌خانگی و گوشی‌های پرچم‌دار می‌شود. این نمایشگاه به عنوان معتبرترین رویداد این صنعت برای معرفی نوآورانه‌ترین محصولات شناخته می‌شود که سالانه فناوری‌های مخصوص مصرف‌کنندگان را به نمایش می‌گذارد. ال‌جی دوازدهمین جایزه نوآوری خود را با عنوان « بهترین نوآوری نمایشگاه CES » برای محصول جدید و منحصربه‌فردی دریافت کرد که قرار است در نمایشگاه CES 2018 معرفی شود.

ال‌جی در هشت بخش بسیار رقابتی جوایز نوآوری را از CES 2018 دریافت کرده است. بخش‌هایی شامل نمایشگرهای ویدئویی، لوازم‌خانگی، دستگاه‌های بی‌سیم، خانه هوشمند، تصویربرداری دیجیتال، قطعات صوتی و تصویری خانگی، لوازم جانبی کامپیوتری و فناوری‌های داخلی.

در صدر برندگان برترین نوآوری نمایشگاه CES 2018 ال‌جی می‌توان به یخچال‌های Door-in-Door با فناوری SmartThinQ و همین‌طور تلویزیون‌های OLED ال‌جی با سیاهی مطلق، کنتراست بی‌‌نهایت، طیف رنگ وسیع و گسترده‌ترین زاویه دید اشاره کرد. دیگر محصولات ال‌جی که جایزه نوآوری را کسب کرده‌اند شامل ماشین لباسشویی و خشک‌شویی جدید ال‌جی، ویدئو پروژکتور پیشرفته، تلویزیون‌های هوشمند 4K و محصولات دیگری می‌شود که همه در نمایشگاه CES 2018 معرفی خواهند شد.

جوایز نوآوری CES، که توسط CTA پشتیبانی می‌شود و جامعه طراحان صنعتی امریکا آن را تأیید می‌کنند، هر سال توسط هیئتی از طراحان صنعتی مشهور، مهندسان و خبرنگاران که در زمینه‌های مختلفی صاحب‌نظر هستند انتخاب می‌شود. این جوایز ارزش کاربر، زیبایی، طراحی مبتکرانه، تأمین و ارتقای کیفیت زندگی در محصولات منتخب را مورد سنجش قرار داده‌اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-11-13 14:52

افزودن دیدگاه جدید