کد مطلب: 

204641

رسانه‌ای به نام نمایشگاه

ضرورت برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی یا شرکت در آن‌ها، امروز که شرکت مخابرات ایران خصوصی شده و کشور در حوزۀ فناوری‌های ارتباطی فضایی رقابتی را تجربه می‌کند، هر روز بیش ‌از پیش عیان می‌گردد.
رسانه‌ای به نام نمایشگاه

به گزارش سیتنا، محمد رضا بیدخام مدیرمسوول نشریه ارتباطات، در یادداشتش ادامه داد: چنان‌که تجربه موفقیت‌آمیز شرکت در نمایشگاه ایران تلکام امسال و حضوردرهفدهمین تلکام آی‌تی‌یو در کره جنوبی نشان داد، مشارکت فعال در این قبیل رویدادها می‌تواند آهنگ توسعه برنامه‌های شرکت را سرعت بخشد و روند تحقق اهداف را تسهیل کند.

نمایشگاه‌های تخصصی، به‌عنوان یک رسانه ارتباطی، فرصت مناسبی برای معرفی شرکت، عرضه و توزیع خدمات و دستاوردها، آشنایی با سایر دست‌اندرکاران حوزه ارتباطات، زمینه‌سازی برای تعامل و همکاری با یکدیگر و... به حساب می‌آید.

حضور در نمایشگاه ایران تلکام امسال دستاوردهای قابل‌توجهی برای شرکت مخابرات ایران داشت که چون به‌گونه‌ای مبسوط در بخش گزارش ویژه همین شماره مجله مطرح‌شده است، در اینجا از تکرار آن چشم می‌پوشیم. همین‌قدر اشاره ‌کنم که در طول چهار روز برگزاری نمایشگاه، طیفِ وسیعی از مدیران عالی‌رتبه، مدیران، کارشناسان و دست‌اندرکاران و سایر علاقه‌مندان حوزه آی‌سی‌تی، از وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، مدیران و مسئولان دستگاه‌های دولتی، تا مدیران و همکارانمان در شرکت مخابرات ایران و شرکت‌های تابع گروه مخابرات ایران از نمایشگاه دیدن کردند و به تبادل‌نظر پرداختند.

در حاشیه برگزاری نمایشگاه پوشش خبری قابل‌توجهی صورت گرفت و به بهانۀ برگزاری نمایشگاه زمینه برای اطلاع‌رسانی در مورد برنامه‌ها، دستاوردها و خدمات شرکت فراهم شد. همچنین، در طول مدت برگزاری نمایشگاه، چهار تفاهم‌نامه بین شرکت مخابرات ایران و سایر دستگاه‌ها، به امضا رسید.

همه این‌ها نشان می‌دهد که امروز، نمایشگاه‌های تخصصی یک ابزار تجاری مهم و قدرتمند به‌حساب می‌آیند و با توجه به همین اهمیت است که بایستی همه ظرفیت‌های خود را برای حضور هرچه مؤثرتر در آن‌ها به‌کارگیریم. پیش‌تر هم در این صفحه نوشته‌ام که ظرفیت‌سازی تجاری هرچه بیش‌تر برای شرکت تنها در سایه نوآوری، خلاقیت، مطالعه دقیق وضعیت موجود، نیاز بازار و مشترکان و در یک‌کلام با انجام اقدامات مؤثر در جهت حفظ و ارتقای برند شرکت تحقق می‌یابد و چنین به نظر می‌رسد که امروز نمایشگاه‌های تخصصی بستری مناسب برای شکوفایی برند هستند.

به سهم خویش، از همه کسانی که در برگزاری این رویداد موفقیت‌آمیز مشارکت و همکاری داشتند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-11-12 10:38

افزودن دیدگاه جدید