کد مطلب: 

204597

پرده‌برداری از لوگوی شتابدهنده ایده شرکت مخابرات در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

مشاور مدیرعامل و مجری توسعه شرکتهای نوپا در شرکت مخابرات ایران، از حضور شتابدهنده ایده "شاما" در یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال با شعار حمایت از کسب وکارهای نوین در تولید محتواهای فاخر خبر داد، گفت: طرح لوگوی "شاما" به طور رسمی و با حضور مدیران شرکت مخابرات ایران در این نمایشگاه پرده برداری خواهد شد.
پرده‌برداری از لوگوی شتابدهنده ایده شرکت مخابرات در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

به گزارش سیتنا، دکتر سید احمد علمائی، هدف از حضور در این نمایشگاه را حمایت شتابدهنده "شاما" در بسترسازی و فراهم نمودن زمینه مناسب برای ارائه دهندگان محتواهای فاخر در این حوزه برشمرد و افزود: در این نمایشگاه فضای مناسبی برای جذب ایده های نو در داخل کشور و ارتباط و تعامل بین شرکت مخابرات با مراکز بین المللی دارای تکنوژی در این حوزه ایجاد می شود.  

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه جایگاه عرضه و ارزیابی تولیدات حوزه رسانه های دیجیتال در کشور است، اظهار داشت: شتابدهنده شرکت مخابرات ایران "شاما" قصد دارد با جریان سازی و فراهم نمودن زمینه مناسب در این نمایشگاه از استارتاپ های تولیدکننده محتواهای فاخر جهت رشد و شکوفایی ورونق این بخش در حوزه رسانه های دیجیتال حمایت نماید.

دکتر علمائی افزود: در غرفه شرکت مخابرات ایران شاهد برگزاری کارگاههای تخصصی و ارائه مشاوره در زمینه راه اندازی و چگونگی حمایت از کسب وکار نوپا خواهیم بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-11-10 19:27

افزودن دیدگاه جدید