کد مطلب: 

204594

امکان قطع و وصل سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات از طریق 2020

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: مرکز تماس 2020 با توجه به گستردگی مشتریان اینترنت پرسرعت مخابرات در سراسر کشور، کاملا به روز عمل کرده و با حداکثر کارایی، خدمات مورد نیاز مشتریان از جمله وصل و قطع سرویس، پشتیبانی آنلاین و لحظه ای اینترنت و دیتا را ارائه می دهد.
امکان قطع و وصل سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات از طریق 2020

به گزارش سیتنا، مهندس محمدرضا بیدخام، افزود: شرکت مخابرات ایران در راستای تحقق مشتری مداری، با ایجاد یک شبکه گسترده IP در سراسر کشور و فراهم نمودن دروازه‌های پرظرفیت بین‌الملل، از طریق کابل‌های فیبر نوری در مسیرهای مختلف ارتباطی و با اتصال مستقیم به اصلی‌ترین نقاط دنیا، قابلیت سرویس‌دهی به متقاضیان اینترنت را در سراسر کشور با هر میزان پهنای باند دارد.

وی تصریح کرد: به منظور تسریع روند فعالیت ها و رفاه حال مشتریان،  فرایند احراز هویت و اتصال سرویس اینترنت به صورت غیر حضوری انجام می شود، اما فعلا امکان تخلیه سرویس ها به صورت کاملا غیر حضوری  با توجه به تبعات حقوقی آن وجود ندارد.

بیدخام افزود: در برقراری اتصال اینترنت، به شیوه پیش پرداخت (Pre Paid) ، مشترک هنگام ثبت نام سرویس، هزینه خدمات را پرداخت  می کند، در شیوه پس پرداخت (Post Paid)، مشترک هزینه سرویس را بر روی قبض تلفن خود پرداخت می نماید که مشتریان با توجه به نوع نیازشان، می توانند از سرویس های دلخواه و متنوع شرکت مخابرات ایران از جمله  کمپین های کسب و کار و رنگ باران استفاده کنند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: در برقراری اینترنت به صورت پس پرداخت، هیچ گونه هزینه ای از مشترک دریافت نمی شود و هزینه اینترنت پرسرعت بر روی قبوض کارکرد تلفن ثابت محاسبه می شود. ضمنا، در اتصال به روش پیش پرداخت، پس از خرید سرویس، امکان بازگشت مبلغ پرداختی وجود ندارد.

وی یادآور شد: در اینترنت پس پرداخت، پس از عقد قرارداد بین مشتری و شرکت، در طی زمان مشخص شده قرارداد سرویس، چه در صورت استفاده از حجم اینترنت اختصاصی و چه در صورت عدم استفاده، مبلغ ماهانه قرارداد برای مشترک منظور می شود.

بیدخام افزود: در اینترنت پس پرداخت بر روی قبوض تلفن مشتریان تا زمانی که سرویس آنها به پایان نرسیده و یا فرایند قطع و تخلیه سرویس انجام نشده باشد، هزینه به صورت ماهانه بر روی قبوض اعمال می شود.    

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 1.3 (381 رای)
سیتنا 5
2017-11-10 18:04

دیدگاه‌ها

تصویر محمدی
قصد قطع اینترنت از روی خط ثابت دارم از طریق ۲۰۲۰ وارد شدم به نتیجه نرسیدم
ارسال شده توسط محمدی در 18 اسفند 02 - 00:06
تصویر Shahin
با سلام قصد تخلیه اینترنت را دارم لطفا کمک کنید
ارسال شده توسط Shahin در 08 دى 02 - 18:45
تصویر حسین فیضی
از اداره مخابرات رباط کریم می خواهم پس پرداخت اینترنت را از روی تلفن ثابتم بردارد چند بار حضوری مراجعه کردم موفق نشده ام چکار کنم منو راهنمای فرمایید پول الکی واضافی باید پرداخت کنم چون استفاده‌ای برایم ندارد
ارسال شده توسط حسین فیضی در 06 آذر 02 - 16:12
تصویر سیما
یه سرویس اینترنت خرید شده از قبل و حالا من هر ماه دارم پول قبضی میدم که هیچ استفاده ای ازش نمیکنم چطور باید این سیستم آشغال و قطع کنم و پول بیخود ندم
ارسال شده توسط سیما در 03 آذر 02 - 19:07
تصویر امیر غفاری
باسلام؛ بنده یک خط ثابت دارم که اینترنت داره ولی چون اون خط رو استفاده نمیکنم رفتم و از پشتیبانی مسدود کردم ولی الان چند ماهی هست که برام باز قبض میاد ،لطفا راهنماییم کنید چطور میتونم اینترنت رو قطع بکنم. باتشکر
ارسال شده توسط امیر غفاری در 30 مهر 02 - 11:56
تصویر Anonymous
باسلام. بنده ملکی رو همره خط تلفن خریدم.و صاحب قبلی ملک خط رو بنامم نمیزنه . روی خط تلفن اینترنت داره و هرماه دارم قبضشو پرداخت میکنم .الان میخوام از اینترنت استفاده کنم ولی رمز عبور و نام کاربری ندارم. میشه لطف کنید راهنمایی کنید.
ارسال شده توسط Anonymous در 16 مرداد 02 - 15:17
تصویر اسماعیل
با همون خط ۲۰۲۰ را بگیر از اپراتور درخواست رمز و نام کار بری کن ،به راحتی مشکلتون حل میشه منم همین مشکل را داشتم
ارسال شده توسط اسماعیل در 27 مرداد 02 - 10:34
تصویر امیررضا
آقا الکی در خواست نکنید ، این یک مقاله خبری هست نه سایت مخابرات ، چقدر ایرانی ها باهوش هستند !!
ارسال شده توسط امیررضا در 28 خرداد 02 - 18:24
تصویر سعید
آقا سلام من یه غلطی کردم چندسال پیش از ۲۰۲۰ اینترنت خریدم رو خط ثابت حالا ۱۲ساله استفاده نمیکنم قطع هم بدمصب نمیشه کلی هزینه بیخودی دادم به این لاشخورها بابا نمیخواییم بخوره تو سرتون با این اینترنتتون باید کی را ببینیم بندالن به قرآن
ارسال شده توسط سعید در 24 اسفند 01 - 21:56
تصویر حمید
نمیخوام اینترنت تلفن ثابت رو داشته باشم دوباره خودش شارژ شده نمیخوام
ارسال شده توسط حمید در 04 بهمن 01 - 20:34
تصویر جمشید یزدانفر
من سرعت اینترنت منزل را ارتقا دادم از دو گیگ به هشت اما راضی نیستم باز از سرعت درخواست برگرداندن همان. دو گیگ قبل را دارم که هزینه اضافه ندم
ارسال شده توسط جمشید یزدانفر در 12 بهمن 99 - 19:39
تصویر جعفر مهردوست
سلام چطور میتونم پس پرداخت و به پیش پرداخت تغییر دهم
ارسال شده توسط جعفر مهردوست در 11 بهمن 99 - 23:34
تصویر Azadeh
سلام ، من اینترنت یه ساله پس پرداخت فعال کردم ولی الان منصرف شدم میخوام پیش پرداخت بخرم ، میشه اون خرید پس پرداخت رو لغو کرد ؟ که دیگه ماهیانه روی قبض ما پولی نیاد ؟
ارسال شده توسط Azadeh در 07 دى 99 - 20:43
تصویر Anonymous
نه
ارسال شده توسط Anonymous در 30 مرداد 02 - 12:02
تصویر گودرزی
تماس با ۲۰۲۰ و اپراتور و ثبت درخواست به همن راحتی
ارسال شده توسط گودرزی در 27 مرداد 02 - 10:36
تصویر رحمانی
سلام،سرویس من پس پرداخته ولی میخوام تغییرش بدم پیش پرداختش کنم باید چیکار کنم؟
ارسال شده توسط رحمانی در 19 آذر 99 - 21:34
تصویر میرآفتاب
دقیقا مشگل منم همون مشگل آقای سید محمدرضا است و نمیتوانم حالا این اینترت را بدون مراجعه حضوری لغو کنم
ارسال شده توسط میرآفتاب در 23 آبان 99 - 22:58
تصویر مهسا.پ
درسرویس پیش پرداخت امکان لغو سرویس رزرو هست؟
ارسال شده توسط مهسا.پ در 19 آبان 99 - 01:22
تصویر مهری رستمی
باسلام سرویس اینترنت مخابرات من به پایان رسیده و به علت سرعت پایین قصد لغو سرویس را دارم لطفا اقدامات لازم را انجام دهید
ارسال شده توسط مهری رستمی در 24 مهر 99 - 01:01
تصویر علی شریعتی
سلام. من بسته اینترنت فعال کردم. هنوز حجمش و وقتش تموم نشده بود تغییر سرویس دادم. الان هزینه دو بار تغییر سرویسم میاد رو قبض. چیکار باید بکنم؟؟؟؟
ارسال شده توسط علی شریعتی در 14 مرداد 99 - 16:50
تصویر سید محمد رضا
با سلام بنده در شهر کرج خط تلفنی به نام خودم دارم و در اختیار مستاجر بوده است و ایشان سرویس اینترنت مخابرات را فعال نموده اند و بک کاه هم هست که تخلیه کرده اند و مستاجر جدید هم اصلا از خط تلفن استفاده نکرده است ولی مبلغ ۲۵ هزار تومان بابت دیتای تلفن در قبض آمده است خواهشمند است نسبت به غیرفعال نمودن اینترنت مخابراتی اقدام لازم صورت پذیرد در ضمن من به عنوان مالک خط تلفن و منزل چرا نباید در جریان چنین بسته اینترنتی مخابراتی قرار گیرم که الان دچار مشکل با مستاجر جدید شوم.
ارسال شده توسط سید محمد رضا در 07 مرداد 99 - 01:53
تصویر رحیم پورآزادی
با سلام قصد تخلیه اینترنت و برداشتن رانژه را دارم لطفا راهنمایی بفرمایید. ممنون
ارسال شده توسط رحیم پورآزادی در 10 آبان 01 - 13:50
تصویر گودرزی
مراجعه با مخابرات محل سکونت با کارت ملی و قطع همکاری
ارسال شده توسط گودرزی در 27 مرداد 02 - 10:37
تصویر احسان لعل
دقیقا منم همین مشکلودارم.واقعا این ازضعفهای مخابراته
ارسال شده توسط احسان لعل در 28 شهريور 99 - 20:01
تصویر رحیم پورآزادی
با سلام از طریق یکی از شرکتها اینترنت ۶ ماهه اقدام کردم برای مدرسه دولتی حالا اعلام شده که باید تخلیه اینترنت شده و رانژه براشته شود لطفا پیگیری نمایید. ممنون
ارسال شده توسط رحیم پورآزادی در 10 آبان 01 - 13:47
تصویر مجید سلیمی
من سرویس شاتل را ثبت نام و پرداخت کرده ام. باید سرویس 2020را قطع کنم. لطفاً همکاری در قطع سرویس 2020را انجام دهید. با تشکر
ارسال شده توسط مجید سلیمی در 30 فروردين 99 - 11:20

افزودن دیدگاه جدید