کد مطلب: 

204546
استقبال زائران از تعرفه‌های مقرون به صرفه‌ی رایتل برای اربعین؛

سهم بالاتر از ضریب نفوذ رایتل در کشور در ارتباطات اربعین

با توجه به تعرفه‌های مقرون به صرفه‌ی رایتل برای زائران اربعین حسینی و از آنجا که این اپراتور ارزانترین تعرفه‌ی تماس دریافتی و ارزانترین تعرفه‌ی تماس با ایران در عراق را ارائه داده است بیشتر از رقبا مورد توجه زائران اربعین حسینی برای برقراری ارتباطات در عراق قرار گرفته است و این اپراتور بیش از ضریب نفوذش در کشور در ارتباطات اربعین سهم داشته است.
سهم بالاتر از ضریب نفوذ رایتل در کشور در ارتباطات اربعین

به گزارش سیتنا، بر اساس آمار منتشر شده توسط دفتر بررسی های اقتصادی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات، تا پایان خردادماه سال 96 از تعداد سیم کارتهای دائمی، اعتباری و دیتای فعال در کشور سهم اپراتور همراه اول 49 میلیون و 591 هزار و 731 سیم کارت، سهم اپراتور ایرانسل 32 میلیون و 54 هزار و 61 سیم کارت و سهم اپراتور رایتل یک میلیون و 659 هزار و 198 سیم کارت است. بر این اساس از ضریب نفوذ 104 و اندی تلفن همراه در کشور، اپراتور همراه اول ضریب نفوذ 62.05 درصد، ایرانسل 40.1 درصد و رایتل 2.08 درصد را به خود اختصاص داده اند.

این در حالی است که مهندس اسماعیل رادکانی، مسوول کمیته ارتقای کیفیت ارتباطات عتبات عالیات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگوی امروز (16 آبان ماه 96) تاکید کرد: سیم کارت های ایرانی فعال در عراق تا 15 آبان ماه به بیش از یک میلیون و 900 هزار سیم کارت رسیده که از این تعداد 60 درصد همراه اول ، 36 درصد ایرانسل و 4 درصد نیز برای شرکت رایتل است.

در نهایت به نظر می رسد با توجه به تعرفه‌های مقرون به صرفه‌ی رایتل برای زائران اربعین حسینی و از آنجا که این اپراتور ارزانترین تعرفه‌ی تماس دریافتی و ارزانترین تعرفه‌ی تماس با ایران در عراق را ارائه داده است بیشتر از رقبا مورد توجه زائران اربعین حسینی برای برقراری ارتباطات در عراق قرار گرفته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-11-07 17:52

افزودن دیدگاه جدید