کد مطلب: 

204490

شستن ظروف بزرگ و کوچک همه در کنار هم

مهمانی‌های خانوادگی و دوستانه فرصتی مناسب برای فراموش کردن استرس‌های کاری و اداری است. می‌شود چند ساعتی را کنار کسانی که واقعا دوست‌شان داریم بگوییم و بخندیم و خستگی روز را از تن‌مان بیرون کنیم. اما به محض اتمام مهمانی و رفتن مهمان‌ها، صاحب خانه می‌ماند و انبوهی از ظروف نشسته که حتی دیدن‌شان هم انسان را خسته‌ می‌کند.
شستن ظروف بزرگ و کوچک همه در کنار هم

به گزارش سیتنا، هرچند حالا دیگر خیلی از ما به استفاده از ماشین‌های ظرفشویی عادت کرده‌ایم، اما قابلمه‌ها و ماهیتابه‌هایی که برای مهمانی‌ استفاده می‌کنیم معمولا آنقدر بزرگ است که در ماشین ظرفشویی جا نمی‌شود و یا غذا به آنها چسبیده است. این یعنی حتی با وجود هزینه‌ای که برای خرید ماشین ظرفشویی کرده‌اید باز هم باید بعد از مهمانی شاد و لذتبخش‌تان، آستین‌ها را بالا بزنید و ظرف‌های بزرگ و یا خیلی کثیف را خودتان بشویید.

البته اگر در خرید‌تان کمی دقت کنید، همیشه راه‌ حلی معجزه آسا پیدا می‌شود. ظرفشویی‌های مدل D147 و D142 سامسونگ بهترین‌ راه‌حل سحرآمیز این مشکل است. این ماشین‌های ظرفشویی ۱۴ و ۱۳ نفره دارای دو سینی برای قرار دادن ظرف‌ها هستند که با یک ابتکار در طراحی، امکان تغییر ارتفاع سینی بالایی فراهم شده است. به این ترتیب با بالا بردن این سینی، جای کافی برای قرار دادن قابلمه‌ها و ماهیتابه‌های شما فراهم می‌شود.

از سوی دیگر دقت در شستشو و استفاده از آب تا دمای ۷۰ درجه سانتیگراد باعث می‌شود تا حتی سخت‌ترین لکه ها به راحتی از ظروف پاک شوند که این قابلیت حتی به سخت‌گیرترین افراد هم از لحاظ تمیزی کامل و ضد عفونی شدن ظرف‌های شسته شده اطمینان خاطر می‌دهد.

البته یکی از مهمترین موارد استفاده از شستشو با آب 70 درجه، ضد عفونی کردن ظروف کودکان و خردسالان است. در استفاده از آب داغ هیچگونه میکروبی امکان زنده ماندن پیدا نخواهد کرد.

یک مشکل معمول دیگر با ماشین‌های ظرفشویی، انتظار برای جمع شدن ظرف کثیف به اندازه کافی است. وقتی عصرانه را خوردیم باید ظرف‌ها را همانطور کثیف رها کنیم تا بعد از شام تعداد ظروف کثیف به اندازه ظرفیت ماشین برسد. طراحان و مهندسان سامسونگ برای این مشکل هم راه حلی ارائه کرده‌اند. این مدل‌ها با دارا بودن قابلیت‌ نیم‌شور به شما در این امر کمک می‌کنند. یعنی وقتی تعداد ظرف‌هایتان کم است می‌توانید آنها را در سینی پایین چیده و با انتخاب این گزینه، آن‌ها را بدون هدر رفت انرژی و آب بشویید.

این راه‌حل در مدل D147 به شکل گزینه کوییک‌واش (Quick Wash) تعبیه شده است. در این حالت ماشین تعداد کم ظروف را تنها در مدت ۳۵ دقیقه و در ۴۰ درجه سانتیگراد می‌شوید. به این ترتیب نه تنها ظروف را در مدتی کوتاه تحویل می‌گیرید بلکه نیازی به انتظار برای جمع شدن تعداد زیادی ظرف هم ندارید.

تصور کنید تازه از محل کار به خانه رسیده و با انبوهی از ظروف نشسته مواجه می‌شوید که اعضای خانه از صبح استفاده کرده‌اند. از طرفی برای شام هم تعداد زیادی مهمان دعوت کرده‌اید که ممکن است هر لحظه از راه برسند. مجموع این شرایط یعنی دیگر نمی‌توان از ماشین ظرفشویی استفاده کرد و خودتان باید همه کارها را کنار بگذارید و مشغول ظرف شستن شوید زیرا چرخه شستشو در ماشین بسیار طولانی است.

این مشکل معمول در ماشین‌های ظرفشویی با اضافه شدن گزینه اکسپرس واش (Express Wash) به مدل‌های D147 و D142 ماشین ظرفشویی‌های سامسونگ حل شده است. با انتخاب این گزینه، کل ظروف‌ داخل ماشین تنها در مدت یک ساعت شسته و خشک می‌شود.

با در نظر گرفتن مجموع این امکانات جدید در کنار کیفیت همیشگی ماشین‌های ظرفشویی سامسونگ می‌توان گفت مدل‌های D147 و D142 دستیاری قابل اعتماد و بدون حاشیه برای آشپزخانه هستند که در هر شرایطی می‌توان شستن ظروف را به آنها محول کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-11-06 11:45

افزودن دیدگاه جدید