کد مطلب: 

204476

آغاز ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نصر تهران

سامانه ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران آغاز به کار کرد.
آغاز ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نصر تهران

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، این دوره برای نخستین بار نامزدهای انتخابات هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران همانند سایر نظام های استانی  باید  با مراجعه  و ثبت نام  در سامانه واحد انتخابات، حضور خود را برای پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان اعلام کنند.

پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره  سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران ، روز پنج شنبه 23 آذرماه جاری در تالار دریای نور هتل پارسیان استقلال تهران و به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

پس از ثبت نام اولیه کاندیداها، با توجه به الزام فرایند احراز صلاحیت کاندیداها، ضروری است متقاضیان  در اسرع وقت مدارک لازم مندرج در سامانه انتخابات را به صورت حضوری تحویل دبیرخانه سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران دهند.

امسال نیز همچون  دوره های  گذشته و براساس آئین نامه اجرایی سازمان، انتخابات هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران در شاخه های شرکت ها، فروشگاه ها، مشاوران و  همچنین بازرس برگزار خواهد شد و  اعضای واجد شرایط سازمان باید به صورت الکترونیکی برای حضور در این انتخابات اعلام آمادگی کنند.

در این دوره از انتخابات، نامزدها برای اولین بار می توانند پس از ثبت نام، علاوه بر ارسال رزومه، یک کلیپ ویدئویی با مدت زمان حداکثر سه دقیقه به منظور معرفی خود و اهداف و برنامه ها   را به آدرس info@tehrannsr.org ارسال کنند تا در پروفایل انتخاباتی شان قرار گیرد.

لازم به ذکر است در پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران به دلیل وجود بیش از 10 هزار برگه رای آماده شرکت در انتخابات و همچنین به منظور مدیریت بهینه زمانی ، نامزدها در مراسم مجمع وقت حضوری برای معرفی و سخنرانی نخواهند داشت و معرفی کاندیداها تنها از طریق همین کلیپ ویدئویی  خواهد بود که حداکثر یک ماه پیش از برگزاری انتخابات در پورتال سازمان قرار می گیرد.

متقاضیان تنها تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 30 آبان ماه جاری فرصت دارند پس از ثبت نام در سامانه فرم استشهادیه، گواهی عدم سوءپیشینه و گواهی عدم اعتیاد را به دبیرخانه سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تحویل دهند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-11-05 15:18

افزودن دیدگاه جدید