کد مطلب: 

204470
در پی انتشار گلایه‌‌ها از عدم ارائه‌ی وای.فای اپراتورهای ایرانی در مسیر نجف به کربلا؛

اطلاع رسانی آذری جهرمی در نمایشگاه مطبوعات مبنی بر کارشکنی ارتباطی در مسیر نجف به کربلا (+فایل صوتی)

علی رغم ابراز گلایه‌ی برخی مشترکان تلفن همراه ایرانی در مسیر نجف به کربلا در خصوص عدم ارائه‌ی وای فای توسط اپراتورهای ایرانی در این مسیر، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کنفرانس خبری نمایشگاه مطبوعات در تاریخ 7 آبان ماه 96 در خصوص کارشکنی طرف عراقی برای ارائه وای فای توسط اپراتورهای ایرانی در مسیر نچف به کربلا اطلاع رسانی کرده بود و ظاهرا این مشترکان در این خصوص اطلاعی نداشتند.
اطلاع رسانی آذری جهرمی در نمایشگاه مطبوعات مبنی بر کارشکنی ارتباطی در مسیر نجف به کربلا (+فایل صوتی)

به گزارش سیتنا، در پی انتشار اخباری مبنی بر خلف وعده‌ی وزیر ارتباطات کشورمان برای راه اندازی وای فای اپراتورهای ایرانی در مسیر نجف به کربلا، آذری جهرمی در اینستاگرامش نوشت که برخی مراکز خبری امروز از خلف وعده وزارت ارتباطات در تامین وای فای مسیر نجف به کربلا اطلاع رسانی کردند که به نظر می رسد اطلاعی از اطلاع رسانی های صورت گرفته در کنفرانس خبری در نمایشگاه مطبوعات، بخشهای مختلف خبری سیما و نیز مصاحبه مفصل با رادیو اربعین نداشتند.

در همین راستا، سیتنا فایل صوتی سخنان وزیر ارتباطات و متن سخنان وی در نمایشگاه مطبوعات را منتشر می کند:

"اپراتورهای ایرانی از باب خدمات رسانی در عراق هزینه هایی را به برخی شرکت های عراقی که ارائه خدمات می دهند پرداخت کردند. در سال گذشته وای فای رایگان در طول مسیر کربلا به نجف دایر شده بود که هم در سال گذشته و هم امسال سازمان تنظیم مقررات عراق با شکایت اپراتورهای عراقی این فرایند را متوقف کرد. سال گذشته علی رغم اینکه دستگاه ها نصب شد و همه مجوزهای قانونی هم از سمت عراق گرفته شده بود این ارتباطات به وسیله دستگاه های ارتباطی عراق قطع شد و امسال هم در نصب تجهیزات برای آن شرکت عراقی که طرف قرارداد اپراتورهای ایرانی است مانع ایجاد کردند و اجازه نصب ندادند. ما اطمینان خاطر نداریم که ظرفیت شبکه ارتباطات عراق در زمان اربعین کفایت لازم را داشته باشد. خود بنده که هفته گذشته سفری به عراق داشتم در شهر کربلا و نجف تمهیدات لازم اندیشیده شد و به نظر نمی رسد مشکلی وجود داشته باشد ولی به نظر کارشناسی در مسیر نجف به کربلا بعید می دانم که نسبت به سال گذشته تمهیدات ویژه ای توسط طرف عراقی در نظر گرفته شود هرچند قول های مساعدی داده شده است ..."

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-11-05 13:15

افزودن دیدگاه جدید