کد مطلب: 

204465
در پی انتشار خبری مبنی بر خلف وعده وزارت ارتباطات در تامین وای فای مسیر نجف به کربلا؛

آذری جهرمی: علی رغم پیگیری‌ها، هیات اتصالات عراق مجوز لازم را صادر نکرد و این موضوع اطلاع رسانی شده بود

در پی انتشار اخباری مبنی بر خلف وعده‌ی وزیر ارتباطات کشورمان برای راه اندازی وای فای اپراتورهای ایرانی در مسیر نجف به کربلا، آذری جهرمی توضیح داد: برخی مراکز خبری امروز از خلف وعده وزارت ارتباطات در تامین وای فای مسیر نجف به کربلا اطلاع رسانی کردند که به نظر می رسد اطلاعی از اطلاع رسانی های صورت گرفته در کنفرانس خبری در نمایشگاه مطبوعات، بخشهای مختلف خبری سیما و نیز مصاحبه مفصل با رادیو اربعین نداشتند.
آذری جهرمی: علی رغم پیگیری‌ها، هیات اتصالات عراق مجوز لازم را صادر نکرد و این موضوع اطلاع رسانی شده بود

به گزارش سیتنا، مهندس محمد جواد آذری جهرمی در اینستاگرامش توضیح داد:

"برای برقراری سرویس وای فای در مسیر نجف به کربلا تلاش زیادی صورت گرفت و متاسفانه هیئت اتصالات عراق علیرغم تعهدات وزارت ارتباطات عراق در این موضوع مجوز لازم را صادر نکرد و با وجود پیگیریهای وزیر محترم کشور و بنده و سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق تجهیزات وای فای توسط مراکز امنیتی عراق توقیف گردید. این موضوع در روزهای گذشته اطلاع رسانی شد.
برخی مراکز خبری امروز از خلف وعده وزارت ارتباطات در تامین وای فای مسیر نجف به کربلا اطلاع رسانی کردند که به نظر می رسد اطلاعی از اطلاع رسانی های صورت گرفته در کنفرانس خبری در نمایشگاه مطبوعات، بخشهای مختلف خبری سیما و نیز مصاحبه مفصل با رادیو اربعین نداشتند.
وزارت ارتباطات و اپراتورهای ایرانی حداکثر تلاش خود در خدمت رسانی به زوار اباعبدالله علیه السلام را از ماههای قبل در دستور کار داشته اند و تسهیلات گوناگونی را فراهم دیده‌اند. همزمان اعتقاد داریم رعایت مقررات و قوانین کشور میزبان بر ما لازم است.
برای زوار این گردهمائی بزرگ آرزوی زیارتی مقبول و سفری پربرکت در کمال صحت و سلامتی دارم".

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-11-05 10:58

افزودن دیدگاه جدید