کد مطلب: 

204385

اطلاع رسانی در مورد جوایز مخابرات صرفا از طریق درگاه‌های رسمی مخابرات انجام می‌شود

سخنگوی شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: اطلاع رسانی در مورد طرح ها یا جوایز مخابرات صرفا از درگاه های رسمی ارتباطی شرکت انجام شده و هیچ گونه تماسی از سوی شرکت مخابرات ایران برای پرداخت جوایز یا اعلام برندگان از طریق رسانه های جمعی دیگر از جمله شبکه های ماهواره ای با مشترکین این شرکت صورت نگرفته است.
اطلاع رسانی در مورد جوایز مخابرات صرفا از طریق درگاه‌های رسمی مخابرات انجام می‌شود

به گزارش سیتنا، محمدرضا بیدخام افزود: در پی اطلاعات واصله، مبنی بر سوءاستفاده عده ای از نام و برند مخابرات در تماس با مشتریان، به اطلاع می رساند  تاکنون هیچ تماسی از سوی مخابرات با مردم به واسطه رسانه های جمعی و شبکه های ماهواره ای صورت نگرفته است.

وی تشریح کرد: اخیرا عده ای افراد سودجو با سوءاستفاده از نام و اعتبار شرکت مخابرات ایران به بهانه خوش حسابی و پرداخت به موقع قبوض تلفن و اعلام اسامی برندگان از برخی رسانه های جمعی، اقدام به کلاهبرداری و سوءاستفاده مالی از طریق ارسال پیامک و تماس تلفنی با مشترکین تلفن ثابت و همراه نموده اند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: با توجه به گزارش های مشابه و تکرار موارد یاد شده در چند استان در ماه های گذشته، اکیدا یادآور می شود هر گونه اعلام تماسی با سوءاستفاده از نام و برند مخابرات، کلاهبرداری بوده و مراتب از طریق دفتر حقوقی مخابرات، پلیس فتا و نهادهای ذیربط پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-10-31 21:06

افزودن دیدگاه جدید