کد مطلب: 

204380

واگذاری برخی شرکت های شستا در دستور کار قرار گرفت

معاون اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر ضرورت اجرای قانون در واحدهای اقتصادی شستا برای واگذاری گفت: برنامه خروج شرکت شستا از بنگاه داری تا یک ماه آینده به تدریج وارد مرحله اجرا می شود.
واگذاری برخی شرکت های شستا در دستور کار قرار گرفت

به گزارش سیتنا، مهندس ولی الله افخمی راد با حضور در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها افزود: مدیران شستا برای خروج تدریجی این شرکت از بنگاه داری، برنامه ای در دست تدوین دارند.

وی از در دستور کار قرار گرفتن واگذاری برخی شرکت های شستا خبر داد و گفت: طبق اصل ۴۴ قانون اساسی که تاکید دارد هم دولت و هم موسسه های عمومی غیر دولتی نمی توانند بیش از ۴٠ درصد سهام یک بنگاه را در اختیار داشته باشند، درصدد هستیم برنامه خروج را کم کم اجرایی شود.

مهندس افخمی راد تصریح کرد: ما وظیفه داریم در بخش اقتصادی تامین اجتماعی، ارزش دارایی های سازمان که از محل حق بیمه دریافتی بیمه شدگان است را به قیمت روز حفظ کنیم تا در موقع عسرت و نیاز تامین اجتماعی به کمک این نهاد آید.

معاون اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: در همین راستا به طور طبیعی، دنبال فعالیت هایی هستیم که از سود آوری برخوردار باشد و به هیچ وجه مجاز نیستیم در بخش هایی که سود دهی ندارند فعالیت کنیم.

شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) به عنوان یک مجموعه تخصصی در امر سرمایه گذاری در تاریخ ششم فروردین ١٣۶۵ در قالب یک شرکت سهامی خاص با سرمایه اولیه ٢٠ میلیارد ریال تاسیس شد.

هدف اصلی شستا مدیریت منابع مالی تخصیص یافته با رویکرد سودآوری و ارزش افزوده حداکثری در بازارهای سرمایه داخلی و خارجی از طریق فعالیت های تولیدی، خدماتی و بازرگانی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-10-31 14:55

افزودن دیدگاه جدید