کد مطلب: 

204364

بیست‌و‌سومین نمایشگاه مطبوعات تحت پوشش برترین اپراتور اینترنت ثابت کشور

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات تحت پوشش اینترنت عمومی این شرکت قراردارد.
بیست‌و‌سومین نمایشگاه مطبوعات تحت پوشش برترین اپراتور اینترنت ثابت کشور

به گزارش سیتنا، شرکت آسیاتک دراین دوره از نمایشگاه اقدام به ارایه خدمات اینترنت جهت اطلاع‌رسانی و استفاده غرفه‌ها و خبرنگاران کرده است و اینترنت اصلی نمایشگاه را تامین می‌کند.

۳۰۰ مگابیت پهنای باند اینترنت آسیاتک به ۱۵۰ غرفه به صورت کابلی و ۲۰۰۰ اکانت کاربری برای ۵۰۰ غرفه دار بروی بستر WiFi، از جمله خدمات این آسیاتک به شرکت‌کنندگان در بیست و سومین نمایشگاه است.

تاکنون مطبوعات و خبرگزاری‌ها از اینترنت ارایه شده آسیاتک در بیست و سومین "نمایشگاه مطبوعات" رضایت کامل داشته‌اند و این مهم را از طریق مجاری رسمی و غیر رسمی اعلام کرده‌اند.

همچنین این شرکت در خدماتی دیگر وای فای همگانی (Public wifi) برای عموم بازدیدکنندگان ارایه می‌کند.

در نمایشگاه مطبوعات به هر کاربر یک اکانت تعلق می‌گیرد که می‌تواند به مدت 60 دقیقه و حجم 100 مگابایت از  اینترنت رایگان آسیاتک بهره‌مند شوند. بازدیدکنندگان بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات می‌توانند از طریق شرکت آسیاتک، اکانت خود را شارژ کرده و به میزان مورد نیاز از اینترنت بهره‌برداری کنند.

نکته دیگر آن‌که بیش از یک‌میلیون نفر کاربرشرکت آسیاتک می‌توانند با شناسه کاربری و کلمه‌ عبور خود  با همان سرعت و حجمی که انتخاب کرده اند با اتصال به پابلیک وای‌فای نمایشگاه مطبوعات از اینترنت بهره‌مند شوند.

شرکت آسیاتک اکنون در فضایی بیش از 1.200.000 متر مربع اقدام به ارایه خدمات وای فای همگانی (Public wifi) در اماکنی مانند فرودگاه‌های بین المللی و داخلی، ایستگاه‌های راه‌آهن سراسری و مراکز تفریحی-تجاری (از قبیل مگامال،کوروش،مرکز تجارت جهانی فردوسی) می‌کند.

شرکت آسیاتک در ارزیابی سازمان تنظیم ارتباطات و مقررات رادیویی در سال 1395 موفق به کسب رتبه اپراتور برتر ارتباطات ثابت کشور شده است.

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از جمعه 5 آبان در مصلی تهران آغاز شده است و  تا روز 12 آبان ماه ادامه دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-10-31 12:31

افزودن دیدگاه جدید