کد مطلب: 

204310

یافتن راه‌حل عملیاتی برای رفع مشکلات Servcoها بر عهده‌ی سازمان نصر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ماموریت یافتن راه‌حل عملیاتی برای رفع مشکلات و مسائل شرکت‌های دارنده پروانه ارائه خدمات ارتباطی ثابت Servco را به سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور سپرد.
یافتن راه‌حل عملیاتی برای رفع مشکلات Servcoها بر عهده‌ی سازمان نصر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، ناصرعلی سعادت رئیس این سازمان، افزود: در همین راستا نشست شناسایی و بررسی مشکلات شرکت‌های دارنده پروانه ارائه خدمات ارتباطی ثابت Servco در دبیرخانه سازمان برگزار شد. سازمان موظف است نتایج حاصل از این نشست‌ها را به‌صورت راهکارهای عملیاتی برای رفع این مشکلات به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه کند.
سعادت با ابراز خوشحالی از اینکه روند رسیدگی به امور در مسیر درست خود قرار دارد و گفت: اکنون به‌صورت واقعی کار مردم به دست مردم در حال رسیدگی است و این روال، نمود واقعی اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی است.
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، افزود: پیرو مسائل و مشکلاتی که گروهی از شرکت‌های دارنده پروانه Servco به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کردند، وزیر نیز رسیدگی به این مشکلات و یافتن راه‌حل عملیاتی را بر عهده سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور نهاده است. سازمان نیز به دنبال پیشنهاد راه‌حلی است که علاوه بر حفظ نظام رتبه‌بندی، تداوم حیات این گروه از شرکت‌ها را نیز تضمین کند و طبق برنامه ششم توسعه منجر به رشد دو و نیم برابری حجم بازار در اقتصاد کشورمان شود.
در این نشست که با حضور شرکت‌های دارنده پروانه ارائه خدمات ارتباطی ثابت از استان‌هایی مانند تهران، اصفهان، خوزستان، کرمان، خراسان رضوی، سمنان و غیره برگزار شد و مسائلی مانند تعیین کف قیمت برای دیتای موبایل که موجب رکود بازار ارتباطات ثابت‌شده است، ایجاد الزام برای شرکت‌های دارنده  شبکه LTE و FCP ، عقد قرارداد عمده‌فروشی با شرکت‌های دارنده پروانه TDLTE و غیره موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.
در پایان سعادت با ابراز امیدواری از روند رسیدگی به مسائل صنف، افزود: تعاملات خوبی با دارندگان پروانه‌های FCP و Servco ها، مخابرات و اپراتورها در حال انجام است و در تلاش هستیم تا این تعاملات را به دیگر بخش‌های صنعت نیز تسری دهیم تا سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور پنجره ارتباطی میان بدنه صنف و دولت برای رفع مسائل صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-10-28 13:39

افزودن دیدگاه جدید