کد مطلب: 

204278
معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات در گفت‌وگو با سیتنا:

فاز دوم قرارداد شرکت مشاور سنگاپوری با منطقه‌ی پیام را این هفته منعقد می‌کنیم

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: فاز دوم قرارداد شرکت مشاور سنگاپوری را در این هفته منعقد می‌کنیم و امیدواریم نه ماه دیگر بسته‌ی سرمایه گذاری برای افرادی که می‌خواهند در توسعه‌ی فیزیکی منطقه‌ی پیام سرمایه گذاری کنند، آماده شود.
فاز دوم قرارداد شرکت مشاور سنگاپوری با منطقه‌ی پیام را این هفته منعقد می‌کنیم

دکتر امیرحسین دوایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، پیرامون آخرین وضعیت شرکت مشاور سنگاپوری در منطقه‌ی ویژه‌ی اقتصادی پیام، اظهار داشت: فاز دوم قرارداد شرکت مشاور سنگاپوری را در این هفته منعقد می‌کنیم، البته ما قراردادمان را با شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان منعقد کردیم و آنها با شرکت مشاور سنگاپوری این همکاری را ادامه می‌دهند.

دوایی ادامه داد: انشالله فاز دوم قرارداد از این هفته برقرار می‌شود و امیدواریم نه ماه دیگر بسته‌ی سرمایه گذاری برای افرادی که می‌خواهند در توسعه‌ی فیزیکی منطقه‌ی پیام سرمایه گذاری کنند، آماده شود و سه الی چهار ماه بعد از آن، بسته‌های سرمایه‌گذاری برای افرادی که می‌خواهند مستقر شوند ایجاد شود.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار داشت: فاز دوم طی یک سال آینده به اتمام می‌رسد و فاز سوم مدل اقتصادی دقیق‌تری خواهد داشت و می‌تواند راهنمایی بهتر و دقیق تری را با تحلیل ریسک‌ها توسط مشاور بی طرف و نه خود ما داشته باشد، مشاوری که شرکت های زیادی در مناطق نوآوری از آنها استفاده کرده‌اند و موفق بوده‌اند.

دوایی در پایان گفت: انشالله پروژه‌ی خوبی خواهد بود و امیدوارم تغییر ماهیتی در حوزه‌ی نوآوری در کشور ایجاد شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-10-27 08:24

افزودن دیدگاه جدید