کد مطلب: 

204263

HiCare، راهکار بی رقیب هوآوی در ارائه خدمات پس از فروش به کاربران

دریافت خدمات پس از فروش با کیفیت مناسب برای کاربران گوشی‌های هوشمند یکی از ملاک‌های اصلی در انتخاب تلفن همراه مد نظرشان می‌باشد.
HiCare، راهکار بی رقیب هوآوی در ارائه خدمات پس از فروش به کاربران

به گزارش سیتنا، متاسفانه هم اکنون بسیاری از برندها خدمات پس از فروش مناسبی را به کاربران در بازار تلفن همراه ارائه نمی کنند از این حیث اعتماد کاربران را از دست داده اند. برند هوآوی جزو برندهایی در بازار تلفن همراه بوده که همواره علاوه بر فروش، به خدمات پس از فروش هم اهمیت زیادی داده است و تلاش کرده این خدمات را با استانداردهای رایج جهانی و حتی فراتر از آن به کاربران ارائه نماید.

بر روی تمام گوشی های هوآوی نرم افزاری به صورت پیش فرض نصب شده است که HiCare نام دارد و به واسطه این نرم افزار کاربران می توانند بسیاری خدمات را حتی بدون نیاز به تماس تلفنی با مراکز خدمات هوآوی، به صورت آن لاین دریافت کنند. این شیوه ارائه خدمات علاوه بر سهولت، به کاربران اطمینان می دهد که مستقیماً با کارشناسان آموزش دیده تجهیزات هوآوی در ارتباط هستند.

HiCare امکانات متنوعی دارد و خدمات مورد نیاز کاربران را در حوزه های متنوعی ارائه می کند. یکی از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار امکان چت آن لاین به صورت 24 ساعته در خود گوشی با کارشناسان خبره هوآوی می باشد که کاربران را قادر می سازد در هر زمانی از شبانه روز بتوانند پاسخ سوالات خود را دریافت کنند. این امکان در بازار ما برای اولین بار توسط یک برند به کاربران ارائه می شود که بتوانند از گوشی خود با کارشناسان برند چت آن لاین 24 ساعته داشته باشند.

HiCare همچنین امکان بروزرسانی سیستم عامل را به کاربران تجهیزات هوآوی می دهد. این نرم افزار با بررسی آخرین نسخه سیستم عامل دستگاه، بروزرسانی های لازم را انجام می دهد که خیال کاربران از این حیث راحت باشد.

دسترسی به شماره تماس پشتیبانی و ساعات کاری مراکز خدمات پس از فروش هم در این نرم افزار پیش بینی شده است تا کاربرانی که به هر جهت نیاز به تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به این مراکز را داشته باشند بدانند در چه محل هایی این خدمات تحت نظارت خود برند هوآوی ارائه می گردد. و در آخر اینکه هوآوی همواره مشتاق ارتباط نزدیک تر و اخذ بازخورد کاربران در ارتباط با خدمات خود می باشد از این رو در HiCare هم یک بخش مجزا برای اخذ نظر کاربران وجود دارد. در این بخش کاربران می توانند در کوتاهترین زمان ممکن بازخورد و نظرات خود را در خصوص محصولات، خدمات، مراکز و سایر موضوعات اعلام نمایند.

تمام تلاش های فوق از این حیث صورت می پذیرد که کاربران تجهیزات هوآوی بتوانند با سهولت و سرعت بالا با بهره گیری از روش های متنوع و بروز، خدمات پس از فروش مد نظر خود را بدون نگرانی و اتلاف وقت با استانداردهای بالا دریافت کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-10-26 11:02

افزودن دیدگاه جدید