کد مطلب: 

204244
عضو هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات:

دیدگاه 2.5 برابر کردن بازار صنعت مخابرات در دولت‌های قبل، صرفا معطوف به اپراتوری بود/ وزیر جدید ارتباطات به تولیدکنندگان داخلی صنعت مخابرات، توجه ویژه‌ای دارند

عضو علی البدل هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات، گفت: نکته‌ی اصلی در بازار صنعت مخابرات که جلساتی هم در نمایشگاه تلکام امسال برگزار شد، برای دو و نیم برابر کردن بازار صنعت مخابرات است که این دیدگاه بزرگ تر کردن بازار صنعت مخابرات در دولت‌های گذشته و دوره‌ی وزرای ارتباطات قبل، بیشتر معطوف به بزرگ‌تر کردن صنعت اپراتوری بود.
دیدگاه 2.5 برابر کردن بازار صنعت مخابرات در دولت‌های قبل، صرفا معطوف به اپراتوری بود/ وزیر جدید ارتباطات به تولیدکنندگان داخلی صنعت مخابرات، توجه ویژه‌ای دارند

مهندس مهرداد میراسماعیلی، مدیرعامل شرکت خدمات مخابراتی ارگ جدید، در گفت‌وگو خبرنگار سیتنا پیرامون ارزیابی از حضور این شرکت در هجدهمین نمایشگاه ایران تلکام، گفت: با توجه به همکاری‌های بسیار نزدیکی که با شرکت مخابرات ایران داریم، امسال در سالن شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه حضور داشتیم.

وی ادامه داد: امسال هم مانند سال‌های گذشته حضور پررنگی برای ارائه‌ی محصولات تولیدی خود که در دو بخش تجهیزات Access یا کافوهای نوری در اصطلاح صنعت مخابرات و محصولات سمت مشتری یا به اصطلاح بین المللی CPE که در تکنولوژی‌های مختلف Access مانند ADSL، VDSL و GPON استفاده می‌شود به ارائه‌ی محصول پرداختیم.

وی اظهار داشت: نمایشگاه امسال به نسبت سال‌های گذشته تغییراتی از این لحاظ داشت که وزیر جدید جناب آقای مهندس آذری جهرمی دیدگاه بسیار مثبتی در بحث تولید داخل دارند و فرصت بسیار مناسبی را برای بازدید از شرکت‌های تولیدکننده‌ی داخلی در نمایشگاه صرف کردند و قول‌هایی را در بازدیدشان به تولیدکنندگان داخلی مخصوصا سندیکای صنعت مخابرات دادند که حمایت لازم را در زمینه‌ی فعال شدن هرچه بیشتر این شرکت‌ها در صنعت داخلی داشته باشند.

میراسماعیلی خاطرنشان کرد: در کنار ارائه‌ی سرویس‌های جدید توسط اپراتورهای بزرگ کشور، مخصوصا در حوزه‌ی شرکت مخابرات ایران که در بحث فیبرنوری یا شبکه‌ی تانوما فعالیت زیادی را در نمایشگاه امسال داشت که می‌توان به عنوان شاخص‌های نمایشگاه امسال در نظر گفت، بحث تولید داخل نکته دیگری است که به نظر بنده در نمایشگاه تلکام امسال بسیار پررنگ شد.

عضو علی البدل هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات، گفت: نکته‌ی اصلی در بازار صنعت مخابرات که جلساتی هم در نمایشگاه برگزار شد، برای دو و نیم برابر کردن بازار صنعت مخابرات است که این دیدگاه بزرگ تر کردن بازار صنعت مخابرات در دولت‌های گذشته و دوره‌ی وزرای ارتباطات قبل، بیشتر معطوف به بزرگ‌تر کردن صنعت اپراتوری بود.

وی ادامه داد: در گذشته ما فعالیت‌های بسیار خوبی در کشور خودمان در تولید محصولات و شبکه‌ی خدمات داخلی داشتیم که مغفول مانده است.

میراسماعیلی گفت: در سال های اخیر و در حال حاضر با دیدگاه جدیدی که به وجود آمده است و سیاست‌های کلان کشور در اقتصاد مقاومتی، تغییراتی به وجود آمده است که به نظر بنده خیلی اساسی باید توسط وزارت ارتباطات و جناب آقای مهندس آذری جهرمی به عنوان وزیر محترم ارتباطات، دنبال شود.

وی ادامه داد: البته قول های لازم برای همکاری از طرف بخش خصوصی و تمام شرکت های مخابراتی به صورت جمع بندی سندیکای صنعت مخابرات به ایشان داده شده است که ما از لحاظ توانمندی داخلی هیچ مشکلی نداریم و اگر حمایت های لازم از لحاظ تجاری، مالی و قانون‌های بالادستی از شرکت‌های داخلی شود می‌توانند تحول بزرگی را در صنعت مخابرات ایجاد کنند.

وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم با حمایت ایشان از صنعت مخابرات، در نمایشگاه تلکام سال آینده شاهد حضور بسیار قوی‌تر شرکت‌های داخلی و ارائه‌ی محصولات به روز بین المللی باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-10-25 12:19

افزودن دیدگاه جدید