کد مطلب: 

204230

دومین همایش جویشگر بومی آغاز بکار کرد

دومین همایش جویشگر بومی با هدف تجاری سازی و با حضور کارشناسان و فعالان این حوزه در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز بکار کرد.
دومین همایش جویشگر بومی آغاز بکار کرد

به گزارش سیتنا، دومین همایش جویشگر بومی، صبح امروز 2 آبان ماه با حضور دکتر محمد خوانساری، رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر امیرحسین دوایی، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات، دکتر وحید یزدانیان، رئیس دانشکده‌ی پست و مخابرات و دکتر علیرضا یاری، مجری طرح جویشگر بومی و دبیر این همایش، به همراه جمعی از کارشناسان و فعالان این حوزه آغاز شد.

در روز نخست این همایش که با هدف تجاری سازی جویشگر بومی برگزار شده است، نشست هایی  برای معرفی جویشگر بومی و همچنین ترجمه ماشینی و سرویس نقشه  به همراه نشستی با موضوع خدماتی مانند رایانامه، جویشگرهای علمی و جویشگر برگزار می شود.

همچنین در این همایش از محصولات قابل بهره برداری  طرح جویشگر بومی رونمایی شد.

در روز دوم این همایش در نشست نخست موضوع  دانش نامه، گراف دانش، وردنت یا فارس نت و شبکه تصویری مطرح می شود و در نشست دوم، ابزارها و داده ها شامل بانک درختی، ابزارهای تشخیص موجودیت نامدار، ابزار مرجع گزینی و در نشست آخر نیز محصولات و خدمات و بحث جستجوی خبر و تبلیغات هوشمند مورد بررسی قرار می گیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-10-24 14:07

افزودن دیدگاه جدید