کد مطلب: 

204196
معاون بررسی های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم:

عمده‌ترین تمرکز تجاری طی چهار سال آتی در بخش IoT است/ مدیریت بهینه‌ی فرکانس و نامبرینگ در دستور کار است/ برای شکل‌گیری کسب‌وکارهای جدید در حوزه‌ی ICT برنامه داریم

معاون بررسی های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، گفت: عمده‌ترین تمرکز چهار سال آینده‌ی بخش ICT از نگاه تجاری بر روی IoT است.
عمده‌ترین تمرکز تجاری طی چهار سال آتی در بخش IoT است/ مدیریت بهینه‌ی فرکانس و نامبرینگدر دستور کار است/ برای شکل‌گیری کسب‌وکارهای جدید در حوزه‌ی ICT برنامه داریم

دکتر "عباسی شاهکوه" ضمن حضور در غرفه‌ی سیتنا در هجدهمین نمایشگاه ایران تلکام و در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون برنامه‌های سازمان تنظیم مقررات در چهار سال آتی، گفت: طبیعتا برنامه‌های ما در چهارچوب برنامه‌های وزارت ارتباطات و سرفصل برنامه‌های جناب مهندس جهرمی، وزیر جدید ارتباطات است.

وی ادامه داد: برنامه‌ی ما در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تمرکز در بخش‌های خدمات و محتوا و استفاده‌ی مطلوب‌تر از شبکه‌های ایجاد شده در این راستاست، تا بر این اساس کسب‌وکارهای جدید در حوزه‌ی ICT شکل گیرد و اقتصاد دیجیتال با قوت بیشتری پیش رود.

عباسی شاهکوه، خاطرنشان کرد: به عبارت دیگر کل برنامه‌های ما در این راستاست که بتوانیم از شبکه‌های موجود بهترین بهره را در این حوزه ببریم تا کسب‌وکارهای نوین شکل گیرد.

معاون رگولاتوری، ادامه داد: ما نیز باید مقرراتمان را در همین راستا اصلاح کنیم و به سمت مقررات زدایی پیش رویم و کمک کنیم تا این حوزه شکل بهتری گیرد.

عباسی شاهکوه، در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود تاکید کرد: یکی از دیگر کارهای عمده ما، تکمیل شبکه‌ی ملی اطلاعات است. این وظیفه بر عهده‌ی وزارت ارتباطات است و به تبع آن، ما نیز این اولویت را در دستور کار داریم.

معاون بررسی های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، گفت: کار دیگر ما مدیریت بهینه‌ی منابع کمیاب مانند فرکانس و نامبرینگ است که اقداماتی در این راستا در دستور کار قرار داده شده و پیگیری می‌شود.

عباسی شاهکوه در پایان، عمده‌ترین تمرکز چهار سال آینده از نگاه تجاری را در بخش IoT دانست.

خبرنگار: زهرا طاهری

عکاس: حسین شهلائی

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-10-22 13:09

افزودن دیدگاه جدید