کد مطلب: 

204175
عضو هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران:

نمایشگاه‌های سالانه‌ی ITU امکان هم‌افزایی بیشتر شرکت‌ها با دولت‌ها را ایجاد می‌کند/ حضور دو سال اخیر ایران در نمایشگاه‌های ITU مورد توجه قرار گرفته است

عضو هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران، گفت: حضور دو سال اخیر ما در نمایشگاه‌های ITU پیامی به کشورهای دیگر و جامعه‌ی جهانی داشت که ما هم در پلن توسعه‌ی ICT همت و تدبیر ویژه داریم.
نمایشگاه‌های سالانه‌ی ITU امکان هم‌افزایی شرکت‌ها با دولت‌ها را ایجاد می‌کند/ حضود دو سال اخیر ایران در نمایشگاه‌های ITU مورد توجه قرار گرفته است

مهندس "بابک تراکمه" عضو هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، پیرامون تاثیر نمایشگاه‌های ITU که طی دو سال اخیر، ایران در قالب پاویون در این نمایشگاه‌ها (بانکوک و بوسان) شرکت کرده است، گفت: ITU به عنوان اتحادیه‌ی جهانی مخابرات یک ارگان بسیار تاثیرگذار در صنعت ICT است و به هر حال اجلاسی که هر ساله توسط ITU برگزار می شود فرصتی است در حوزه‌ی B2G تا ارتباط بین بنگاه‌ها و دولت‌ها ایجاد شده و هم افزایی بخوبی و بیشتر شکل گیرد.

وی ادامه داد: بر این مبنا که دولت ها چه برنامه هایی دارند و چه رسالتی را در حوزه‌ی ICT دنبال می کنند شرکت‌ها می توانند خدماتشان را به نحو مطلوب عرضه کنند.

تراکمه افزود: با این قید وقتی به ITU نگاه می‌کنید متوجه می‌شوید که محلی است برای ارائه‌ی تجربیات مشترک و به اشتراک گذاری مسائلی که در دولت‌های مختلف چه در حال توسعه و چه توسعه یافته در حال شکل گیری است و زمانی که با این نگاه به اجلاس سالیانه‌ی ITU نگاه می‌کنید متوجه می‌شوید که فرصت بسیار خوبی است که حداقل با درس گرفتن از تجربه‌های دیگران درصد خطا را برای کشور پایین آورید و از الگوهای موفق دیگران استفاده کنید.

عضو هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران، اظهار کرد: از این لحاظ بنده ITU را جای موثری می‌بینم و احساس می‌کنم حضور ایران به ویژه امسال و سال گذشته در این نمایشگاه در قالب یک پاویون و در قالب کشوری که عملا به ICT کشورش توجه ویژه‌ای دارد مورد توجه بوده است.

تراکمه خاطر نشان کرد: ICT به عنوان یکی از پیشران های توسعه مطرح بوده و هست و حضور دو سال اخیر ما در این اجلاس و نمایشگاه پیامی به کشورهای دیگر و جامعه‌ی جهانی داشت که ما هم در پلن توسعه‌ی ICT همت و تدبیر ویژه داریم.

خبرنگار: زهرا طاهری

عکاس: حسین شهلائی

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-10-22 08:02

افزودن دیدگاه جدید