کد مطلب: 

204150

ایجاد چتر وای‌فای همراه اول و رایتل در منطقه‌ی مرزی مهران

نظر به فاصله‌ی زمانی اندک باقی مانده تا مراسم اربعین حسینی و پیاده روی زائران حرم سیدالشهداء، اپراتورهای تلفن همراه کشورمان تجهیزات ارتباطی خود را در مرز مهران مستقر کردند.
ایجاد چتر وای‌فای همراه اول و رایتل در منطقه‌ی مرزی مهران

به گزارش سیتنا، هر ساله تعداد کثیری از مردم کشورمان به منظور زیارت حرم‌ مطهر ائمه اطهار قدم در راه کربلا و نجف می‌گذارند. بسیاری از افراد به صورت خانوادگی و یا گروهی حرکت می‌کنند به علاوه اینکه سالمندان نیز در این مراسم حضوری پررنگ دارند که همین باعث ضرورت بیشتر برقراری ارتباطات تلفنی و یا مجازی زائران با یکدیگر و یا خانواده‌هایشان می‌شود.

وزارت ارتباطات چند سالی است که در ارائه‌ی این خدمات ارتباطی و اینترنتی به زائران همتی مضاعف داشته است؛ به صورتی که با برقراری یک چتر پوششی رایگان برای زائران، انجام این مراسم سیاسی-عبادی را تسهیل کرده است.

امسال نیز در راستای خدمات رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی، مهندس آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان به همراه مدیران عامل اپراتورهای تلفن همراه سفری به عراق داشته است تا ضمن مذاکره با مقامات عراقی، زمینه‌ی تسهیل ارائه‌ی خدمات ارتباطی به زائران حسینی را فراهم کند.

اخیرا نصب و راه اندازی سایت‌های BTS پرتابل در منطقه‌ی مرزی مهران توسط اپراتورهای تلفن همراه کشورمان آغاز شده است.

اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام هم از آغاز نصب و راه اندازی بیش از ۱۱ سایت BTS پرتابل (قابل حمل و سیار) در مرز مهران توسط سه اپراتور تلفن همراه خبر داده است.

در همین حال می‌توان به آمادگی کانکس‌های وای فای اپراتورهای رایتل و همراه اول در مرز مهران جهت ایجاد چتر وای فای در منطقه مرزی مهران اشاره کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-10-20 18:39

افزودن دیدگاه جدید