کد مطلب: 

204129
معاون نظارت راهبردی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور:

فارغ التحصیلان دانشکده‌ی پست و مخابرات بیشتر از سایر دانشگاه‌ها جذب بازار کار می‌شوند

معاون نظارت راهبردی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، گفت: عملکرد دانشکده‌ی پست و مخابرات نشان می دهد که میزان جذب فارغ التحصیلان این دانشکده در بازار کار، بیشتر از سایر دانشگاه‌های کشور است.
فارغ التحصیلان دانشکده‌ی پست و مخابرات بیشتر از سایر دانشگاه‌ها جذب بازار کار می‌شوند

به گزارش خبرنگار سیتنا، در سومین روز نمایشگاه ایران تلکام 2017، مهندس غلامرضا شافعی، معاون نظارت راهبردی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در غرفه‌ی دانشکده‌ی پست و مخابرات حضور یافت و در جریان اقدامات این دانشکده در حوزه‌ی ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻫﺎﯼ ﻣﻬﺎﺭﺕ ﻣﺤﻮﺭ بخش ICT قرار گرفت.

در ابتدای این بازدید، مهندس فریبرز ایرانی، قائم مقام و مشاور رئیس دانشکده‌ی پست و مخابرات، به تشریح اقدامات این دانشکده‌ی تخصصی در انجام امور پژوهشی همچون IoT و تکنولوژی‌های نوین، برنامه‌های دانشکده در زمینه‌ی جذب کارآموزان و مهارت جویان این مجموعه در مراکز کار و سایر اقدامات این دانشکده در راستای حرکت به سمت "هاب" آموزش‌های ICT منطقه‌ای پرداخت.

ایرانی در ادامه به اقدام اخیر دانشکده پیرامون طراحی اپلیکیشن شناسایی و آموزش کارجویان حوزه‌ی ICT اشاره کرد، گفت: شاتک، سامانه‌ی "شناسایی، آموزش و توانمندی سازی کارجویان ICT "، برای ایجاد سهولت جذب فارغ التحصیلان در بازار کار و توسعه‌ی کسب‌و‌کارهای کوچک حوزه‌ی ICT  توسط این فارغ التحصیلان جویای کار طراحی شده است.

در ادامه مهندس شافعی، معاون نظارت راهبردی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور نیز ضمن تقدیر از اقدامات دانشکده در راستای مهارت آموزی تخصصی در حوزه‌ی ICT و برنامه‌ریزی برای اشتغالزایی فارغ التحصیلان و کارجویان این حوزه، گفت: انتظار این است با توجه به اینکه این دانشکده به طور کاربردی عمل می‌کند میزان جذب فارغ التحصیلان دانشکده در بازار کار بیشتر از سایر دانشگاه‌های کشور باشد که به طور آکادمیک تنها به ارائه‌ی دروس می پردازند؛ به دلیل اینکه فرض بر این است که در دانشگاه ها ملاحظات علوم پایه و آکادمیک آموزش داده شود.

شافعی خاطرنشان کرد:  انتظار این است که نهایتا فارغ التحصیلان این دانشکده بیشتر از سایر دانشگاه ها جذب بازار کار شوند که عملکرد دانشکده هم همین را نشان می دهد.

معاون نظارت راهبردی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، پیشنهاد کرد که مسوولان دانشکده‌ی پست و مخابرات با استفاده از انجمن فارغ التحصیلان، این امور را اجرایی تر و عملیاتی‌تر انجام دهند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-10-18 20:22

افزودن دیدگاه جدید