کد مطلب: 

204069

تشکیل کمیسیون تخصصی تنظیم مقررات و ارتباطات در خانه صنف

کمیسیون تخصصی تنظیم مقررات و ارتباطات در سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران آغاز به کار کرد.
تشکیل کمیسیون تخصصی تنظیم مقررات و ارتباطات در خانه صنف

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، اصغر رضانژاد دبیر سازمان با اعلام این خبر گفت: سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران با هدف صیانت از خواسته های صنف درحوزه فاوا و بررسی کارشناسی مسائل این حوزه، کمیسیون تخصصی تنظیم مقررات و ارتباطات را تشکیل داده است.

رضانژاد در این رابطه ادامه داد: تشکیل این کمیسیون تخصصی با چهره صنفی درون سازمان از آن جهت شکل گرفته که محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اخیرا طی حکمی با تصویب هیات وزیران، ناصرعلی سعادت را به عنوان عضو صاحب نظر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات انتخاب کرد.

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به عنوان یک نهاد مستقل، عالی ترین کمیسیون در حوزه فاواست که  وظیفه سیاست گذاری، تدوین و تصویب مقررات در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را برعهده دارد.

رضانژاد  با اشاره به اهداف تشکیل کمیسیون تخصصی تنظیم مقررات ارتباطات در خانه صنف ادامه داد: این کمیسیون در سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران با یک رویکرد تعاملی، تلاش می کند پنجره ارتباطی بخش خصوصی با کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به عنوان یک نهاد حاکمیتی  باشد.
او در این رابطه  گفت: این کمیسیون تخصصی، آماده دریافت و بررسی هر گونه مسائل و نظرات اعضای صنف در رابطه با حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است تا بتواند از طریق تجمیع نظرات بخش خصوصی، بازوی مشورتی آقای ناصرعلی سعادت ، عضو صاحب نظر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات  باشد.

به گفته  دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، اعضای سازمان می توانند  نقطه نظرات خود درباره مشکلات و مسائلی همچون تعرفه های حوزه ارتباطات، خدمات اینترنت، اخذ پروانه ها و غیره را در کمیسیون تخصصی تنظیم مقررات ارتباطات سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران مطرح کنند.

رضانژاد در این رابطه ادامه داد: این کمیسیون تخصصی  همچنین ماموریت دارد مسائل مطرح شده در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات را از دیدگاه بخش خصوصی  مورد طرح و بررسی قرار داده و نتایج کارشناسی خود را ارائه کند.

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از سال 1384 تاکنون بیش از 300 مصوبه در زمینه خدمات همراه، خدمات ثابت، ارتباطات رادیویی، پست  و مقررات عمومی منتشر کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-10-16 11:35

افزودن دیدگاه جدید