کد مطلب: 

204067

افتتاح ایران تلکام 2017 با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی یا ایران تلکام 2017، از دوشنبه 24 مهر ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می شود، که مراسم افتتاح این نمایشگاه با حضور وزیر ارتباطات، ساعت 9 صبح و در سالن کنفرانس شماره یک نمایشگاه برپا خواهد شد.
افتتاح ایران تلکام 2017 با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

به گزارش سیتنا، نمایشگاه ایران تلکام 2017 با حضور 225 شرکت داخلی و 93 شرکت خارجی و در فضایی به وسعت 32 هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهد شد.

این نمایشگاه از 24 تا 27 مهرماه جاری میزبان علاقه‌مندان و صاحبان کسب‌وکار در حوزه سیستم‌ها، تجهیزات و سرویس‌های مخابراتی و ارتباطات است.

شرکت‌های خارجی یا نمایندگان آنان از 15 کشور اسلوونی، انگلیس، آلمان، تایوان، چین، روسیه، ژاپن، سوئیس، فرانسه، فنلاند، قزاقستان، کانادا، لتونی، نروژ و یونان در این نمایشگاه حضور دارند.

آیین افتتاح این نمایشگاه بین المللی، ساعت 9 صبح دوشنبه با حضور مهندس محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.

همزمان با برگزاری این نمایشگاه، پنل های تخصصی با حضور وزیر ارتباطات و تنی چند از معاونان و مشاوران وی برگزار می شود که در نخستین پنل تخصصی، ساعت 14:30 دوشنبه، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون اقتصاد دیجیتالی در سالن خلیج فارس ارائه دیدگاه خواهد کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-10-15 23:31

افزودن دیدگاه جدید