کد مطلب: 

204064

پرلایک‌ترین پست‌های اینستاگرام وزیر ارتباطات

در میان پست‌های اینستاگرام وزیر ارتباطات، دو مطلب است که بالاترین لایک را به خود اختصاص داده است، نخست موضوع مرتبط با کارمند معترض خانم در مخابرات آذربایجان غربی و انتشار عکس گریان وی که بیش از 20 هزار لایک گرفته است و دوم، انتشار عکس عصبی ترامپ و و پست آذری جهرمی که "ما یک جامعه هستیم، ما ایران هستیم" که این مطلب هم نزدیک به 20 هزار لایک دریافت کرده است.
پرلایک‌ترین پست‌های اینستاگرام وزیر ارتباطات

به گزارش سیتنا، مهندس محمد جواد اذری جهرمی، وزیر جوان ارتباطات و فناوری اطلاعات که چندی پیش از حضور در سکان مدیریت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از طریق شبکه های اجتماعی اینستاگرام و توئیتر نسبت به ارتباط مستقیم با مخاطبانش اقدام کرد، همچنان پس از تصدی مسوولیت وزارت ارتباطات دولت دوازدهم این ارتباط مستقیم مجازی با کاربران را حفظ و حتی تقویت کرده است.

با مراجعه به صفحه‌ی اینستاگرام آذری جهرمی که در حال حاضر بالغ بر 52 هزار دنبال کننده دارد با تعداد زیادی پست مواجه می شوید که به صورت مستمر در این مدت ارسال شده است که اکثر قریب به اتفاق آنها بیشتر از 5 هزار لایک خورده است.

اما در میان این پست‌ها، دو مطلب است که بالاترین لایک را به خود اختصاص داده است، نخست موضوع مرتبط با کارمند معترض خانم در مخابرات آذربایجان غربی و انتشار عکس گریان وی که بیش از 20 هزار لایک گرفته است و دوم، انتشار عکس عصبی ترامپ و و پست آذری جهرمی که "ما یک جامعه هستیم، ما ایران هستیم" که این مطلب هم نزدیک به 20 هزار لایک دریافت کرده است.

گفتنی است؛ در نظرسنجی روزهای اخیر سیتنا با عنوان "پاسخگویی مستقیم وزیر ارتباطات به کاربران در شبکه‌های اجتماعی را مناسب می دانید؟" تا کنون نزدیک به 700 نفر شرکت کرده اند که در این میان 76 درصد به این سوال پاسخ مثبت داده اند که نشان از علاقه مندی عموم مردم مبنی بر روش پاسخگویی مستقیم مسوولان در شبکه های اجتماعی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-10-15 15:51

افزودن دیدگاه جدید