کد مطلب: 

203996

طرح "کسب و کار" مخابرات ایران، 120 گیگ ترافیک و تا 10 ترابایت فضای ابری

شرکت مخابرات ایران، سرویس های جدید اینترنت کسب و کار با بسته های متنوع به صورت پس پرداخت یا پیش پرداخت تا 16 مگابیت بر ثانیه و تا 120 گیگابایت حجم و تا 10 ترابایت فضای ابری امکانات ویژه همانند فضای ذخیره سازی ابری و آنتی ویروس رایگان، را برای مشتریان اینترنت پرسرعت ارائه می کند.
طرح "کسب و کار" مخابرات ایران، 120 گیگ ترافیک و تا 10 ترابایت فضای ابری

به گزارش سیتنا، مهندس بیدخام، مدیرکل روابط عمومی و امور بین املل شرکت مخابرات ایران افزود: بسته کسب و کار یک با حجم دانلود اختصاصی 96 گیگابایت ترافیک بین الملل به همراه 24 گیگابایت ترافیک کشوری با سرعت  تا 16 مگابیت بر ثانیه به همراه فضای ذخیره سازی ابری به صورت پیش پرداخت و سالانه است.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: در این سرویس علاوه بر مزایای فوق یک آنتی ویروس رایگان به همراه 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری به شما تعلق خواهد گرفت.روش پرداخت در این سرویس به صورت پیش پرداخت و سالانه به مبلغ 170 هزار تومان است.

وی افزود: در بسته کسب و کار دو می توانید اینترنت با سرعت 128 کیلوبیت بر ثانیه تا 16 مگابیت بر ثانیه دریافت کنید. حجم دانلود اختصاصی به شما در طول یک سال 120 گیگابایت است که شامل 96 گیگابایت ترافیک بین الملل به همراه 24 گیگابایت ترافیک کشوری می باشد.در این سرویس علاوه بر مزایای فوق یک آنتی ویروس سازمانی به همراه 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری به شما تعلق خواهد گرفت. روش پرداخت در این سرویس به صورت پیش پرداخت و سالانه به مبلغ 190 هزار تومان است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: بسته کسب و کار 3 علاوه بر شرایط ویژه تا یک ترابایت فضای ذخیره سازی ابری و به صورت پیش پرداخت است.با انتخاب این سرویس می توانید اینترنت با سرعت 128 کیلوبیت بر ثانیه تا 16 مگابیت بر ثانیه دریافت کنید . حجم دانلود اختصاصی به شما در طول یک سال 120 گیگابایت می باشد که شامل 96 گیگابایت ترافیک بین الملل به همراه 24 گیگابایت ترافیک کشوری است.

وی ادامه داد: در این سرویس علاوه بر مزایای فوق یک آنتی ویروس رایگان به همراه 1 ترابایت فضای ذخیره سازی ابری به شما تعلق خواهد گرفت. در صورت نیاز کسب و کار شما به فضای ذخیره سازی بیشتر می توانید تا 10 ترابایت فضای مازاد را با قیمت هر ترابایت 70هزار تومان دریافت نمایید. روش پرداخت در این سرویس به صورت پیش پرداخت و سالانه به مبلغ 1 میلیون تومان است .

مهندس بیدخام اضافه کرد: بسته کسب و کار 4 و 5 نیز با روش پس پرداخت و دانلود ماهیانه 10 گیگابایت و فضای ابری و آنتی ویروس رایگان تعیین شده است.همچنین در  بسته کسب و کار 6 ، حجم دانلود اختصاصی ماهیانه 10 گیگابایت به همراه یک ترابایت فضای ذخیره سازی ابری و آنتی ویروس رایگان به مشتریان تعلق می گیرد.

وی در پایان یادآور شد: مشتریان شرکت مخابرات ایران به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد بسته  طرح کسب و کار می توانند به پرتال تجاری شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir مراجعه کرده و یا از طریق تماس با شماره 2020 اطلاعات تکمیلی را کسب نمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-10-11 15:50

افزودن دیدگاه جدید